
Älä unohda ääntä – Näillä ohjeilla videoidesi äänet kuuluviin
Joku sanoi joskus, että ääni tekee elokuvasta puolet. Silti videokuvauksesta puhuttaessa keskitytään usein pelkästään kuvalliseen kerrontaan ja kameratekniikkaan. Hyvä ääni...
Joku sanoi joskus, että ääni tekee elokuvasta puolet. Silti videokuvauksesta puhuttaessa keskitytään usein pelkästään kuvalliseen kerrontaan ja kameratekniikkaan. Hyvä ääni...
Nettisivut ovat yksi yrityksen tärkeimmistä markkinointityökaluista. Kilpailu verkossa on kovaa, joten on tärkeää, että yrityksen nettisivut jäävät asiakkaan mieleen ja...
Kaikki meistä ovat joskus hakeneet tietoa Googlesta. Haemme sieltä reseptejä, reittiohjeita, leffojen ja ravintoloiden arvosteluja tai liikkeiden aukioloaikoja. Googlen mukaan teemme...
Blogi tuo useille mieleen netissä jaettavan päiväkirjan, jossa kertoillaan päivän kulusta tai arvostellaan elokuvia ja kirjoja. Blogi on kuitenkin myös...
Yhä useampi yritys siirtää myyntinsä nettiin kilpaillakseen muiden alan toimijoiden kanssa. Verkkokauppa tarjoaa yritykselle toimivan myyntikanavan, jossa yrityksen maantieteellinen sijainti...
Tieto on valtaa, ja Analyticsin tarjoamaa dataa kannattaa käyttää hyödyksi omien sivujen toimivuuden, käyttökokemuksen sekä vierailijoiden käyttäytymisen analysoimisessa ja parantamisessa. Markkinointiin...
Aiemmassa blogissamme kerroimme, mitä hyötyä LinkedIn-sivusta on yritykselle ja kuinka sellainen luodaan. Kun sivu on luotu, sinne voidaan alkaa julkaista...
Kuvanlaatu on vaikea sana, koska siihen liittyy niin monia tekijöitä. Monet ovat kuulleet että ”enemmän megapikseleitä ei tarkoita, että kuvasta...
LinkedIn on maailman suurin ammatillinen somepalvelu, jossa eri alojen ammattilaisilla on mahdollisuus verkostoitua, rekrytoida työntekijöitä ja markkinoida omaa osaamistaan. LinkedIn on...
Digimarkkinoinnin työkalut, kuten uudelleenmarkkinointi ja konversioseuranta vaativat ”tagien” asentamista verkkosivuille. Mutta mitä ovat tagit ja mitä hyötyä niistä on? Tässä...