Blogi
Kaikki /
Animaatiotuotanto /
Brändi /
Google /
Google Ads /
Google Analytics /
Hakukoneoptimointi /
Harjoittelu /
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /
Oppaat /
Printtituotteet /
Saavutettavuus /
Sisällöntuotanto /
Sosiaalinen media /
Striimaustuotannot /
Valokuvausta /
Verkkokauppa /
Videokuvaus /
Visuaalinen suunnittelu /
WordPress /
Yrittäjyys /
WooCommerce-verkkokaupan käyttöönotto
Mistä tahansa WordPress-sivustosta voidaan tehdä verkkokauppa WooCommerce-lisäosan avulla. WooCommerce palvelee niin pieniä kuin suuriakin verkkokauppoja, sillä lisäosaa pystyy räätälöimään juuri…
Kategoriassa:
Verkkokauppa /
WordPress /
Painotuotteiden ympäristömerkit ja -sertifikaatit
Kuuluuko ympäristöstä huolehtiminen yrityksesi arvomaailmaan? Jos tarvitset toiminnassasi erilaisia painotuotteita, kuten esimerkiksi esitteitä, julisteita, käyntikortteja ja roll-upeja, mutta mietit…
Kategoriassa:
Printtituotteet /
Animaation trendit vuonna 2020
Motion graphicsin ja animaation trendeissä ei tulevana vuonna ole odotettavissa suuria yllätyksiä. 3D- ja selitysanimaatioiden käyttömäärät tulevat odotetusti lisääntymään. Brändien…
Kategoriassa:
Animaatiotuotanto /
Disneyn perintö modernissa animaatiossa – Osa 2
Tässä blogissa käsittelen 6 viimeistä animaation periaatetta, jotka Disneyn studiot loivat 1930-luvulla omaan käyttöönsä, ja jotka myöhemmin kehittyivät länsimaisen animaation…
Kategoriassa:
Animaatiotuotanto /
Ohjeet kuvakokoihin ja muuta otostermistöä
Elokuvien ja muiden videotuotantojen tekoon liittyy paljon erilaisia termejä. Kuvakerronnassa tärkeimpiä lienevät nimet eri kuvakoille ja kuvakulmille, joiden tuntemisen voisi…
Kategoriassa:
Valokuvausta /
Videokuvaus /
Työkalut avainsanatutkimukseen
Millainen on hyvä avainsana hakukoneoptimointiin? Hyvät avainsanat vastaavat yrityksesi (myynti)tavoitteisiin relevantteja hakutermejä. Ne ovat sanoja, joita asiakkaasi käyttävät etsiessään tuotettasi…
Kategoriassa:
Hakukoneoptimointi /
Markkinointi /
Valo haltuun – aloittelijan ohjeet kuvien valaisuun
Saamme kiittää valoa siitä, että ylipäätään näemme mitään. Ilman valoa ei olisi myöskään valo- tai videokuvausta. Siksipä oikeanlaisen valaisun ymmärtäminen…
Kategoriassa:
Valokuvausta /
Videokuvaus /
Facebook-kohderyhmän määrittäminen pikselin avulla
Edellisessä blogissamme kerroimme, kuinka Facebook-pikselin voi asentaa oman yrityksen nettisivuille. Tässä blogissa opastamme siihen, kuinka voit määrittää…
Facebook-pikselin asentaminen WordPress-sivustolle
Facebook-pikseli on nettisivustolle lisättävä koodi, joka seuraa sivustolla vierailevan käyttäjän toimintaa. Pikselin keräämää dataa voidaan hyödyntää tehokkaasti Facebook-markkinoinnissa, kun yritys…
Kategoriassa:
Sosiaalinen media /
WordPress /
Avainsanatutkimus – näin löydät parhaat hakusanat yrityksellesi
Onko sinulla olemassa olevat nettisivut, joiden sijaintia hakukoneissa haluaisit parantaa? Oletko aloittamassa esimerkiksi Google Ads -mainontaa? Sekä…