Blogi
Kaikki /
Animaatiotuotanto /
Brändi /
Google /
Google Ads /
Google Analytics /
Hakukoneoptimointi /
Harjoittelu /
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /
Oppaat /
Printtituotteet /
Saavutettavuus /
Sisällöntuotanto /
Sosiaalinen media /
Striimaustuotannot /
Valokuvausta /
Verkkokauppa /
Videokuvaus /
Visuaalinen suunnittelu /
WordPress /
Yrittäjyys /
Asiantuntijuus yrityksen viestinnässä
Yrittäjä on asiantuntija ja yritys on täynnä alansa ammattilaisia. Tämä asiantuntijuus on myyntivaltti, jota kannattaa tuoda esille yrityksen viestinnässä, myös…
Kategoriassa:
Sisällöntuotanto /
Sosiaalinen media /
Älä unohda ääntä – Näillä ohjeilla videoidesi äänet kuuluviin
Joku sanoi joskus, että ääni tekee elokuvasta puolet. Silti videokuvauksesta puhuttaessa keskitytään usein pelkästään kuvalliseen kerrontaan ja kameratekniikkaan. Hyvä ääni…
Kategoriassa:
Videokuvaus /
Harkittu visuaalinen ilme takaa onnistuneet nettisivut
Nettisivut ovat yksi yrityksen tärkeimmistä markkinointityökaluista. Kilpailu verkossa on kovaa, joten on tärkeää, että yrityksen nettisivut jäävät asiakkaan mieleen ja…
Kategoriassa:
Visuaalinen suunnittelu /
Yrittäjä: näin vaikutat yrityksesi Google-näkyvyyteen
Kaikki meistä ovat joskus hakeneet tietoa Googlesta. Haemme sieltä reseptejä, reittiohjeita, leffojen ja ravintoloiden arvosteluja tai liikkeiden aukioloaikoja. Googlen mukaan…
Blogiartikkelien hyöty ja niiden sisällöt
Blogi tuo useille mieleen netissä jaettavan päiväkirjan, jossa kertoillaan päivän kulusta tai arvostellaan elokuvia ja kirjoja. Blogi on kuitenkin myös…
Kategoriassa:
Sisällöntuotanto /
Menestyvän verkkokaupan salaisuudet
Yhä useampi yritys siirtää myyntinsä nettiin kilpaillakseen muiden alan toimijoiden kanssa. Verkkokauppa tarjoaa yritykselle toimivan myyntikanavan, jossa yrityksen maantieteellinen sijainti…
Kategoriassa:
Verkkokauppa /
Google Analytics -tavoitteilla kannattavaa digimarkkinointia
Tieto on valtaa, ja Analyticsin tarjoamaa dataa kannattaa käyttää hyödyksi omien sivujen toimivuuden, käyttökokemuksen sekä vierailijoiden käyttäytymisen analysoimisessa ja parantamisessa.
Kategoriassa:
Google Analytics /
Markkinointi /
Seuraajia LinkedIn-sivulle – 4 yksinkertaista vinkkiä
Aiemmassa blogissamme kerroimme, mitä hyötyä LinkedIn-sivusta on yritykselle ja kuinka sellainen luodaan. Kun sivu on luotu, sinne voidaan alkaa julkaista…
Kategoriassa:
Markkinointi /
Sosiaalinen media /
Formaattien mahtava maailma – mikä kuvanlaatuun vaikuttaa?
Kuvanlaatu on vaikea sana, koska siihen liittyy niin monia tekijöitä. Monet ovat kuulleet että ”enemmän megapikseleitä ei tarkoita, että kuvasta…
Kategoriassa:
Valokuvausta /
Videokuvaus /
LinkedInin hyödyt ja yrityssivun luominen
LinkedIn on maailman suurin ammatillinen somepalvelu, jossa eri alojen ammattilaisilla on mahdollisuus verkostoitua, rekrytoida työntekijöitä ja markkinoida omaa osaamistaan. LinkedIn…
Kategoriassa:
Markkinointi /
Sosiaalinen media /