Kaipaako BRÄNDINNE uudistusta?

Veloitukseton vedos yritysilmeen kehittämiseksi!

Milloin on paras aika kehittää yrityksen brändi-identiteettiä? No heti, tietysti! 

Tarjoamme uusille asiakkaillemme veloituksettoman vedoksen yritysilmeestä. Vedos ei ole valmis yritysilme, vaan esitys siitä, miten lähtisimme juuri teidän yrityksenne visuaalista ilmettä kehittämään. Vedoksen näkeminen ei sido sopimukseen, vaan voitte tehdä päätöksen yhteistyöstä kanssamme sen jälkeen. Tämä on hyvä ja riskitön tapa kokeilla, sopisiko Luma teidän mainostoimistoksenne.

Yritysilmeen suunnittelu Oulu - Mainostoimisto Luma

Kiinnoistuitko näkemään vedoksen?

Osallistu täyttämällä lomake

Täytä alla oleva lomake, niin otamme sinuun yhteyttä suunnittelutapaamisen sopimiseksi. Kampanja on voimassa toistaiseksi, joten toimi pikaisesti!

Nimi(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Seuraavat vaiheet

Brändin ja markkinoinnin kehittäminen yhteistyössä

Haastavat talousnäkymät ovat jo tiukentaneet kilpailua monilla aloilla. On aika varmistaa, että teidän yrityksenne pärjää tiukkenevassa markkinakentässä. Lue alta vaiheet, joilla se toteutetaan!

1/5 Yritysilmeen suunnittelu

Moderni yritysilme on selkeä, saavutettava, oivaltava ja mieleenpainuva. Yritysilme on kuin yrityksen julkisivu. Jos menet käymään sotkuisessa ja epämääräisessä liiketilassa, ei se herätä luottamusta. Yritysilme toimii samalla tavalla eri kanavissa. Varmistetaan, että design yritysilmeen takana toimii yrityksenne eduksi ja herättää näkijässään kiinnostuksen ja luottamuksen.

2/5 Ydinviestin ja brändisisältöjen kirkastaminen

Pelkkä kaunis ulkokuori ei riitä, vaan myös brändisisältöjen on puhuteltava kohderyhmää. Laadukkaat sisällöt työstetään työpajoissa kilpailuedun ymmärtämisen ja asiakastuntemuksen kautta. Kerrotaan yhdessä maailmalle, miksi te aamuisin tulette töihin auttamaan asiakkaitanne – mikä on missiona ja minkä arvojen pohjalta liiketoimintaa harjoitetaan?

3/5 Markkinointisuunnitelman tekeminen

Jotta uudistetusta brändi-identiteetistä (yritysilme + brändisisällöt) saadaan kaikki hyöty irti, vaatii se kosketuspisteitä kohderyhmän kanssa. Markkinointisuunnitelma on käsikirja siitä, miten, milloin ja missä brändi näkyy ja kohtaa tulevat asiakkaat. Osana markkinointisuunnitelmaa luomme yhdessä markkinoinnin vuosikellon ja sisältökalenterin sekä määrittelemme mainosbudjetit ja kohderyhmät.

4/5 Verkkosivuston uudistaminen tai konversio-optimointi

Jotta voidaan ryhtyä markkinointisuunnitelman mukaisiin toimiin, pitää yrityksen verkkosivusto hioa iskuun. Verkkosivuston ulkoasu suunnitellaan uuden yritysilmeen ja brändisisältöjen pohjalta. Konversio-optimointi puolestaan tarkoittaa sitä, että verkkosivuston kävijät pyritään konvertoimaan eli muuntamaan liideiksi tehokkaammin. Tämä on erittäin tärkeää: kun markkinointi alkaa tuottamaan isompia määriä laadukkaampia kävijöitä sivustolle, halutaan niistä myös ottaa myös hyöty irti.

5/5 Markkinoinnin suunnitelmallinen toteuttaminen

Kun verkkosivusto on iskussa, uudistunut brändi tirskuu ydinmehua ja markkinointisuunnitelma pilkistää taskusta, on aika aloittaa suunnitelmallinen markkinoinnin toteuttaminen. Kun yrityksemme tekevät yhteistyötä, vastaamme siitä, että päivitykset ja eri sisällöt eivät jää limboon kuukausiksi, vaan julkaisut tapahtuvat sisältökalenterin mukaisesti suunniteltuna ajankohtana.

Yritysilmeen suunnittelu ja graafinen suunnittelu Oulu