Case: Capcon Turvapalvelut

Videosisältöä brändin mukaisesti

Asiakas: Capitis Control Oy
Toimiala: Turvajärjestelmät
Projekti: Yritysesittelyvideo sekä kolme asiakaskokemusvideota
Vuosi: 2019-2023

Videot ovat yritysmarkkinoinnissa ehdottomasti päivän sana. Videosisällön tuotannossa on tärkeää kiinnittää huomiota paitsi tekniseen laatuun, myös yhtenäisyyteen brändin visuaalisuuden ja viestinnän tavoitteiden kanssa. Ammattimaista otetta ei pidä unohtaa myöskään videoiden julkaisussa, koska aivan kaikki markkinoinnin yksityiskohdat ovat osana luomassa kokonaiskuvaa yrityksen toiminnasta.

Asiakaspalaute

Capconin logo mv

”Videot muodostavat toimivan kokonaisuuden. Niiden tavoitteita ja sisältöä mietittiin yhdessä Luman kanssa, minkä pohjalta muodostui selkeä suunnitelma. Kuvaukset ja tuotantojen aikataulut toteutuivat suunnitelmien mukaisesti, jopa ajateltua jouhevammin. Pitkään jatkuneen yhteistyömme aikana Lumalle on muodostunut hyvä kokonaiskuva toiminnastamme ja viestintätarpeistamme.”

Petri Tomperi, toimitusjohtaja, Capitis Control Oy

Heti alusta alkaen videot editoitiin yhtenäisellä tyylillä ja hyödyntäen brändin graafista ilmettä. Esimerkiksi nettisivuilla käytetty graafinen elementti, oranssi verkkokuvio, toistuu kaikissa videoissa intro- ja nimiplansseissa. Saavutettavuus on huomioitu kaikkiin closed captions -tekstityksillä.

Capconille perustettiin uusi YouTube-kanava ensimmäistä videota julkaistaessa, ja kanavan sisältö on pidetty siistinä ja yhtenäisenä. Tuttu verkkokuvio koristaa kaikkien videoiden kustomoituja esikatselukuvia. Kun sama visuaalinen ilme säilyy siirryttäessä verkkosivuilta videokanavalle tai toisin päin ja kaikki detaljit ovat siististi linjassa, tulee potentiaaliselle asiakkaalle heti mielikuva asiantuntevasta ja luotettavasta toimijasta.

Videot toimivat tukena nimenomaan Capconin omassa myyntityössä; niiden avulla yrityksen palveluja on helppo esitellä muille mukaansatempaavasti ja käytännön esimerkkien avulla.

Myynti Tarjouspyyntö WhatsApp