Blogi
Kaikki /
Animaatiotuotanto /
Brändi /
Google /
Google Ads /
Google Analytics /
Hakukoneoptimointi /
Harjoittelu /
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /
Oppaat /
Printtituotteet /
Saavutettavuus /
Sisällöntuotanto /
Sosiaalinen media /
Striimaustuotannot /
Valokuvausta /
Verkkokauppa /
Videokuvaus /
Visuaalinen suunnittelu /
WordPress /
Yrittäjyys /

Miksi valita YouTube-mainonta?
YouTube-mainokset ajetaan Google Ads -tilien kautta. Melkein kaikissa yrityksissä Google Ads -tili onkin jo käytössä, joten YouTube-mainoksia päästään helposti tekemään. Lue lisää millaisia toteutuksia olemme tehneet.

Videokuvaukset tulossa – Ohjeita yritykselle
“Ai niin, ne videokuvaukset ovat jo ensi viikolla! Mitenkäs tässä osais siihen valmistautua?” Videokuvaukset voidaan usein kokea yrityksissä haastavina, koska…
Kategoriassa:
Videokuvaus /

Mistä videotuotannon hinta muodostuu?
Maailmassa, jossa lähes jokaisella kulkee teräväpiirtovideota tallentava älylaite takataskussa, voi ammattilaisten toteuttaman videotuotannon hinta nostattaa kulmakarvoja. Kyllä, nykyisin voi jokainen…
Kategoriassa:
Videokuvaus /

WordPress-verkkosivuston ulkoasun facelift
Aina ei tarvita isoa ja kallista verkkosivuston kokonaisvaltaista uudistamisprojektia.
Mikäli sivuston tekniikka on päivitettävissä uusimpiin versioihin WordPress-coren, teeman ja lisäosien osalta, voidaan sivustolle toteuttaa kevyt ulkoasun ja sisältöjen päivitys, jolla saadaan sivustolle lisää käyttövuosia.
Lue blogistamme millainen ja minkä laajuinen facelift-projekti on!
Kategoriassa:
Visuaalinen suunnittelu /
WordPress /

Hyviä kuvia puhelimen kameralla
Ammattilaiskuvaajien touhuja katsoessa saattaa amatöörille tulla vaikutelma mahdottomasta välineurheilusta. On totta, että esimerkiksi urheilu- tai lintukuvaus vaativat tietyn tason kaluston,…
Kategoriassa:
Valokuvausta /

Mainostoimisto Luman sopimusmallit
Markkinointiviestintäalalla on paljon erilaisia sopimusmalleja ja niihin liittyviä toimitusehtoja. Sopimukset voivat sisältää asiakkaalle epäsuotuisia ehtoja, kuten pitkiä sopimus- ja irtisanomisaikoja, piilokuluja tai epäselvyyksiä hinnoitteluperusteista sekä työn laajuudesta.
Haluamme olla läpinäkyviä toiminnassamme, jonka vuoksi kerromme nyt blogissamme, että millaisia sopimusmalleja me Mainostoimisto Lumalla käytämme.
Kategoriassa:
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /

Ilmakuvauksella uutta kulmaa kohteisiin
Ilmasta kuvaamisen mahdollisuuksia ei voi vähätellä. Monet maan pinnalta tylsän näköiset kohteet muuttuvat taivaalta jännittäviksi. Myös rakennukset ja rakennelmat saavat uuden ulottuvuuden ilmasta käsin.
Kategoriassa:
Valokuvausta /
Videokuvaus /

Painoaineiston luominen suunnittelutiedostosta
Painotöiden suunnittelu kannattaa tilata graafisen alan ammattilaiselta. Jos sinulla on tarve painotuotteiden suunnittelulle, niin jätä meille viesti.

Myynnin terminologia ja laadukas myyntiprosessi
Tässä blogissa käsitellään myynnin perusterminologiaa, jonka tunteminen auttaa arjen myyntitilanteissa ja myynnin työvälineiden käytössä.
Kategoriassa:
Läpinäkyvyys /
Oppaat /

WordPress-teemat – valmisteema vs. kustomoitu teema
WordPress-verkkosivustoa kehittäessä tulee teeman valinta tehdä perustellusti. Sivuston tekijällä on kolme vaihtoehtoa: käyttää ilmaista valmisteemaa, maksullista valmisteemaa tai kehittää omaa sivustoa varten kustomoitu teema. Lue blogistamme miten teemat eroavat toisistaan ja mihin käyttöön ne sopivat.