Blogi
Kaikki /
Animaatiotuotanto /
Brändi /
Google /
Google Ads /
Google Analytics /
Hakukoneoptimointi /
Harjoittelu /
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /
Oppaat /
Printtituotteet /
Saavutettavuus /
Sisällöntuotanto /
Sosiaalinen media /
Striimaustuotannot /
Valokuvausta /
Verkkokauppa /
Videokuvaus /
Visuaalinen suunnittelu /
WordPress /
Yrittäjyys /
![](https://mainostoimistoluma.fi/wp-content/uploads/2024/06/20240325_blogikuva_chatgpt-600x400.jpg)
Tekoälyn hyödyntäminen sisällöntuotantotyössä
Tekoäly voi tehdä paljon puolestamme. Miten sitä voi hyödyntää sisällöntuotantotyössä ja milloin ihmiskirjoittajan rooli hämärtyy?
Kategoriassa:
Sisällöntuotanto /
![](https://mainostoimistoluma.fi/wp-content/uploads/2024/05/20240510-blogikuva-sanoma-v.1-600x400.jpg)
Display-mainonta uudella Sanoma Ad Managerilla
Sanoman Ad Manager -palvelu tuo Sanoman suosittujen sivustojen display-mainonnan jokaisen yrityksen saataville. Mainostoimistosi voi rakentaa kampanjan suoraan Ad Managerin kautta, jolloin sitä ei tarvitse erikseen tilata Sanomalta. Minimibudjetti Ad Manager -kampanjoissa on 400 € per kampanja.
Kategoriassa:
Markkinointi /
![](https://mainostoimistoluma.fi/wp-content/uploads/2024/04/20240325_blogikuva_websanasto-600x400.jpg)
Yleistä web-sanastoa – mistä web-kehittäjä oikein puhuu?
Tähän blogiin on koottu sellaista yleistä nettisivusanastoa, jota voi tulla eteen nettisivuja suunnitellessa.
Kategoriassa:
WordPress /
![](https://mainostoimistoluma.fi/wp-content/uploads/2024/03/20240311_Mainostoimisto-Luma-blogi-murupolku-600x400.png)
Mikä ihmeen murupolku?
Murupolusta hyötyy sekä sivusto että vierailija. Millainen elementti murupolku on ja miten se parantaa verkkosivujen käyttökokemusta?
Kategoriassa:
WordPress /
![](https://mainostoimistoluma.fi/wp-content/uploads/2024/03/20240308_Mainostoimisto-Luma-Blogi-Google-Analytics-4-osa-2-600x400.jpg)
Google Analytics 4 – uuden analytiikan aika, osa 2
Elämme uuden sukupolven analytiikan aikaa: vanha Universal Analytics on lopettanut datan keräämisen ja olemme siirtyneet täysin Google Analytics 4:n käyttöön.
Kategoriassa:
Google Analytics /
![](https://mainostoimistoluma.fi/wp-content/uploads/2024/02/20240207_markkinointisuunnitelma_blogi_kuva-2-600x400.jpg)
Markkinointisuunnitelma pienelle yritykselle
Lue millaisia hyötyjä markkinointisuunnitelman tekemisestä on yrityksesi toimintaan ja lataa markkinointisuunnitelman pohja kirjoituksen lopusta.
Kategoriassa:
Markkinointi /
Oppaat /
![](https://mainostoimistoluma.fi/wp-content/uploads/2022/02/Luma_blogikuva_somekuvien_koot-600x400.jpg)
Somekuvien koot 2024 – näppärä muistilista
Moni sosiaaliseen mediaan kuvia ladannut on huomannut laadun heikkenevän tai kuvan rajautuvan väärin. Nämä ongelmat vältämme lataamalla kuvat palveluun valmiiksi oikeassa kuvasuhteessa ja sopivan kokoisena.
![](https://mainostoimistoluma.fi/wp-content/uploads/2023/11/20231031_Luma_updating_02-600x400.jpg)
WordPress-sivuston ylläpito
WordPress on maailman suosituin verkkosivualusta, ja sillä onkin melko vaivatonta rakentaa nettisivut. Vaikka sivuston kokoaminen käykin suht nopeaa, on silti…
Kategoriassa:
WordPress /
![](https://mainostoimistoluma.fi/wp-content/uploads/2023/10/20231013_Luma_Blogikuva-sisallontuotanto-600x400.jpg)
Sisällöntuotanto Mainostoimisto Lumalla
Sisällöntuotanto on yksi tarjoamistamme palveluista Mainostoimisto Lumalla. Terminä ”sisällöntuotanto” on kuitenkin laaja – loppuviimeinhän lähes kaikki materiaali on tuotettua sisältöä.
Kategoriassa:
Sisällöntuotanto /
![](https://mainostoimistoluma.fi/wp-content/uploads/2023/09/Mainostoimisto-Luma-YouTube-mainos-blogi_1920x1080-600x400.jpg)
Miksi valita YouTube-mainonta?
YouTube-mainokset ajetaan Google Ads -tilien kautta. Melkein kaikissa yrityksissä Google Ads -tili onkin jo käytössä, joten YouTube-mainoksia päästään helposti tekemään. Lue lisää millaisia toteutuksia olemme tehneet.