Blogi

Tekoälyn hyödyntäminen sisällöntuotantotyössä

Tekoäly voi tehdä paljon puolestamme. Miten sitä voi hyödyntää sisällöntuotantotyössä ja milloin ihmiskirjoittajan rooli hämärtyy?
Kategoriassa: Sisällöntuotanto /

Display-mainonta uudella Sanoma Ad Managerilla

Sanoman Ad Manager -palvelu tuo Sanoman suosittujen sivustojen display-mainonnan jokaisen yrityksen saataville. Mainostoimistosi voi rakentaa kampanjan suoraan Ad Managerin kautta, jolloin sitä ei tarvitse erikseen tilata Sanomalta. Minimibudjetti Ad Manager -kampanjoissa on 400 € per kampanja.
Kategoriassa: Markkinointi /

Yleistä web-sanastoa – mistä web-kehittäjä oikein puhuu?

Tähän blogiin on koottu sellaista yleistä nettisivusanastoa, jota voi tulla eteen nettisivuja suunnitellessa.
Kategoriassa: WordPress /

Mikä ihmeen murupolku?

Murupolusta hyötyy sekä sivusto että vierailija. Millainen elementti murupolku on ja miten se parantaa verkkosivujen käyttökokemusta?
Kategoriassa: WordPress /

Google Analytics 4 – uuden analytiikan aika, osa 2

Elämme uuden sukupolven analytiikan aikaa: vanha Universal Analytics on lopettanut datan keräämisen ja olemme siirtyneet täysin Google Analytics 4:n käyttöön.
Kategoriassa: Google Analytics /

Markkinointisuunnitelma pienelle yritykselle

Lue millaisia hyötyjä markkinointisuunnitelman tekemisestä on yrityksesi toimintaan ja lataa markkinointisuunnitelman pohja kirjoituksen lopusta.
Kategoriassa: Markkinointi / Oppaat /

Somekuvien koot 2024 – näppärä muistilista

Moni sosiaaliseen mediaan kuvia ladannut on huomannut laadun heikkenevän tai kuvan rajautuvan väärin. Nämä ongelmat vältämme lataamalla kuvat palveluun valmiiksi oikeassa kuvasuhteessa ja sopivan kokoisena.

WordPress-sivuston ylläpito

WordPress on maailman suosituin verkkosivualusta, ja sillä onkin melko vaivatonta rakentaa nettisivut. Vaikka sivuston kokoaminen käykin suht nopeaa, on silti…
Kategoriassa: WordPress /

Sisällöntuotanto Mainostoimisto Lumalla

Sisällöntuotanto on yksi tarjoamistamme palveluista Mainostoimisto Lumalla. Terminä ”sisällöntuotanto” on kuitenkin laaja – loppuviimeinhän lähes kaikki materiaali on tuotettua sisältöä.
Kategoriassa: Sisällöntuotanto /

Miksi valita YouTube-mainonta?

YouTube-mainokset ajetaan Google Ads -tilien kautta. Melkein kaikissa yrityksissä Google Ads -tili onkin jo käytössä, joten YouTube-mainoksia päästään helposti tekemään. Lue lisää millaisia toteutuksia olemme tehneet.