Brändi-identiteetti
Brändi-identiteetti muodostuu yritysilmeestä ja viestistä
Brändi-identiteetti ei ole pelkästään sitä, miltä brändi näyttää ulospäin, vaan se on yritysilmeen ja viestien yhdistelmä. Hyvä asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksen brändiä. Tämän vuoksi käytämme yritysilmeen suunnittelussa apuna ydinviesti- ja brändisisältötyöpajoja. Työpajoissa perehdymme asiakkaan kanssa yrityksen aitoon toimintaan, missioon ja arvopohjaan sekä kilpailuetuun, eli siihen, missä toiminnoissa yritys on erityisen hyvä. Näin saamme suunniteltua yrityksen persoonaa ja vahvuuksia ilmentävän, visuaalisesti uniikkina kokonaisuutena toimivan brändi-identiteetin.

Brändikirjan avulla markkinointiviestintä pysyy linjassa
Luomme brändi-identiteetin implementoinnin työkaluksi brändikirjan, joka sisältää graafisen ohjeiston, ydinviestin ja ohjeet viestinnän äänensävystä yrityksen brändi-identiteettiin liittyen. Brändikirjan avulla kuka tahansa yrityksen toimija voi luoda brändi-identiteetin mukaisia julkaisuja esimerkiksi nettisivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Hyödyntämällä brändikirjaa yrityksen brändi-identiteetti säilyy samanlaisena jokaisessa kosketuspinnassa asiakkaiden kanssa, mikä vahvistaa brändin tunnettuutta asiakkaiden keskuudessa.