Digimarkkinointi
Kokonaisvaltaista palvelua digimarkkinoinnin parissa
Tarjoamme asiakkaillemme kattavat palvelut digimarkkinoinnin parissa. Seuraamme nettisivujen analytiikkaa jatkuvasti Googlen työkalujen avulla ja optimoimme sivujen hakukonenäkyvyyttä. Voimme auttaa asiakasta myös sivujen säännöllisessä sisällöntuotannossa kirjoittamalla blogitekstejä sivustolle sekä pitää yllä suhdetta potentiaalisiin asiakkaisiin kirjoittamalla uutiskirjeitä.


Google Analyticsin avulla voimme kehittää verkkosivustoja
Sekä markkinoinnissa että hakukoneoptimoinnissa yksi tärkeimpiä työkaluja on Google Analytics. Analyticsin monipuoliset käyttäjä- ja käyttäytymisraportit antavat meille eväät markkinointiin, hakukoneoptimointiin sekä nettisivujen rakenteen ja sisällön kehittämiseen Analyticsin raporttien avulla seuraamme lisäksi eri konversiotapahtumia, jotka voidaan määrittää sivuille käyttämällä Google Tag Manageria.
Google Tag manager mahdollistaa kävijäseurannan
Google Tag Manager on Googlen tarjoama ilmainen taginhallintajärjestelmä, jolla pystytään luomaan ja hallinnoimaan verkkosivujen ja mobiilisovellusten seurantakoodeja. Google Tag Managerilla voimme määrittää konversiotapahtumien seurannan verkkosivuille esimerkiksi Google Adsia varten. Konversiotapahtumia voivat olla muun muassa tarjouspyyntölomakkeen lähettäminen tai soittonapin painallus. Myös Facebook-pikselin asentaminen onnistuu Google Tag Managerin avulla. Seuraamme sivujen kehitystä ja sijaintia hakutuloksissa myös Google Search Consolen avulla.
HAkukoneoptimoinnilla korkeammalle googlessa
Digimarkkinointi tekee näkyväksi. Ajatuksella rakennettu ja huolella optimoitu sivu nousee korkeammalle Googlen hakutuloksissa. Tähän pääsemme tekemällä verkkosivuille SEOa, eli hakukoneoptimointia.
Hakukoneoptimoinnin työkaluina käytämme muun muassa hakutermianalyysejä, sivustojen tekstisisältöjen sekä metatietojen tuottamista ja kehittämistä. Optimoimme myös sivuston kuvia sekä sisäisiä että ulkoisia linkkejä. Sivuston tekniikan optimoinnilla, kuten esimerkiksi sivuston latausnopeuden parantamisella ja uudelleenohjauksilla, voimme sekä parantaa käyttökokemusta että vaikuttaa positiivisesti hakukonenäkyvyyteen.

Työskentelyprosessimme uutiskirjeiden ja blogisisältöjen kirjoittamisessa
Teemme uutiskirjeet ja blogisisällöt yhteistyössä asiakkaamme kanssa. Asiakkaan haastattelu on hyvä keino valjastaa asiakkaan asiantuntijuus ja ammattitaito, minkä vuoksi sisällöntuottajamme käyttääkin usein haastattelua pohjana uutiskirjeiden ja blogisisältöjen kirjoitukselle. Tarvittaessa voimme tuottaa blogitekstejä ja uutiskirjeitä myös itsenäisen tiedonhankinnan pohjalta. Vaihtoehtoisesti asiakas voi halutessaan kirjoittaa raakaversion uutiskirjeestä tai blogitekstistä, jota sisällöntuottajamme editoi ja kirkastaa. Ennen tekstin julkaisua tai lähetystä hyväksytämme valmiin kirjoituksen ja uutiskirjeen ulkoasun asiakkaalla.
DIGIMARKKINOINTI: Blogi
Kirjoitamme ajankohtaiset ja kiinnostavat sisällöt asiakkaamme blogiin. Blogin kirjoittaminen on erinomainen tapa uutisoida ajankohtaisista ja relevanteista aiheista, tuoda esille yrityksen asiantuntijuutta sekä houkutella kävijöitä sivustolle. Hyvä blogisisältö antaa lisäarvoa verkkosivuvierailuun ja vaikuttaa positiivisesti sivukävijän mielikuvaan yrityksestä. Blogisisällöt myös pidentävät verkkosivuilla vietettyä aikaa ja parantavat yrityksen näkyvyyttä Googlen hakutuloksissa.
DIGIMARKKINOINTI: Uutiskirje
Uutiskirjeillä voidaan pitää yllä suhdetta ihmisiin, jotka ovat kiinnostuneita kuulemaan lisää yrityksen tuotteista tai palveluista. Se onkin tehokas keino tavoittaa potentiaalisia asiakkaita. Kirjoitamme asiakkaallemme kiinnostavat ja ajankohtaiset uutiskirjeiden sisällöt ja suunnittelemme uutiskirjeen graafisen ilmeen vastaamaan asiakkaan brändiä. Toteutamme myös sujuvasti integraatiot nettisivujen sähköpostilistan ja CRM-järjestelmän välillä.

Pyydä tarjous
Aloitetaanko yrityksesi digimarkkinointi?
Jätä tarjouspyyntö lomakkeen kautta. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä kolmen arkivuorokauden sisällä. Tarjousprosessi etenee yleensä niin, että aluksi järjestetään etätapaaminen tai puhelinkeskustelu, jossa selvitetään tarpeitasi hieman tarkemmin. Tämän selvityksen pohjalta me luomme ja lähetämme tarjouksemme, ja samalla sovitaan uusi tapaaminen, jossa tarjouksen sisältö käydään yhdessä läpi.