Blogi

WordPress 101, osa 4 – Lisäosilla enemmän ominaisuuksia

WordPress-sivuston ominaisuuksia voi laajentaa lisäosien (plugins) avulla. Lisäosia on kehitetty laidasta laitaan, ja niiden käyttötarkoitus voi olla sivuston ylläpidon helpottamisesta…
Kategoriassa: WordPress /

WordPress 101, osa 3 – Sisältösivut ja artikkelit

WordPress 101 -sarjan kolmannessa osassa tutustutaan sisältösivuihin ja artikkeleihin sekä niiden eroihin. Sisältösivun luominen Kaikki sisältösivut näkyvät WordPressin hallintapaneelin Sivut-välilehdellä.
Kategoriassa: WordPress /

Nettisivujen sisällöt, lyhyt oppimäärä

Oletko koskaan tarkemmin ajatellut nettisivuilla käydessäsi sivujen sisältöä tai niiden rakennetta ja kielioppia? Monille saattaa tulla yllätyksenä, että sisältöjen tuotantoon…
Kategoriassa: Sisällöntuotanto /

WordPress 101, osa 2 – Teemoilla sivusto persoonalliseksi

WordPress 101 -blogisarjan ensimmäisessä osassa käsiteltiin WordPressin (WP) asentamista webhotelliin ja WP:n yleisimpiä asetuksia. Blogisarjan toisessa kirjoituksessa tutustutaan…
Kategoriassa: WordPress /

Mistä on hyvä arvolupaus tehty?

Mikä on arvolupaus? Arvolupaus kiteyttää selkeästi, helposti ymmärrettävästi ja ytimekkäästi, mikä tekee yrityksen tuotteesta tai palvelusta erilaisen kilpailijoihin nähden ja…
Kategoriassa: Brändi / Yrittäjyys /

Mistä kotisivujen hinta muodostuu?

Uusien nettisivujen hankkimista suunnittelevaa askarruttaa tietysti ihan ensimmäisenä kotisivujen hinta. Sivuston voi itse kasata tosi edullisesti erilaisilla nettisivustojen rakennusalustoilla, joita…
Kategoriassa: Markkinointi /

WordPress 101 – WordPressin käyttöönotto

Nettisivuja luodaan ja hallitaan sisällönhallintaohjelmistoilla (CMS). Suosituin CMS on WordPress eli WP, jolla on luotu lähes kolmannes kaikista internetsivustoista ja…
Kategoriassa: Markkinointi / WordPress /

Ketterä somevideo ja sananen videoiden kestosta

Sosiaalisessa mediassa videoiden suosio markkinointikeinona kasvaa edelleen. Videon tullessa entistä suositummaksi näkyvyysratkaisuksi, on tärkeää, että myös pienemmät yritykset voivat panostaa…

Messenger-mainonnan pikaopas

Facebook lanseerasi jokin aika sitten Messenger-mainokset, joten ajattelimme kirjoittaa pikaneuvot Messenger-mainoksen tekoon. Messenger-mainonta voi toimia erityisen hyvin kuluttajille suunnatussa kampanjamainonnassa,…
Kategoriassa: Markkinointi / Sosiaalinen media /

Tehokkuutta tiimityöskentelyyn

Brainstormaus on varmasti tuttu termi kaikille ja monet ovat sitä jossain vaiheessa elämäänsä toteuttaneetkin koulussa tai työelämässä. Brainstormauksen tarkoitus on…
Kategoriassa: Oppaat /