Blogi
Kaikki /
Animaatiotuotanto /
Brändi /
Google /
Google Ads /
Google Analytics /
Hakukoneoptimointi /
Harjoittelu /
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /
Oppaat /
Printtituotteet /
Saavutettavuus /
Sisällöntuotanto /
Sosiaalinen media /
Striimaustuotannot /
Valokuvausta /
Verkkokauppa /
Videokuvaus /
Visuaalinen suunnittelu /
WordPress /
Yrittäjyys /

Mistä on hyvä arvolupaus tehty?
Mikä on arvolupaus? Arvolupaus kiteyttää selkeästi, helposti ymmärrettävästi ja ytimekkäästi, mikä tekee yrityksen tuotteesta tai palvelusta erilaisen kilpailijoihin nähden ja…
Kategoriassa:
Brändi /
Yrittäjyys /

Mistä kotisivujen hinta muodostuu?
Uusien nettisivujen hankkimista suunnittelevaa askarruttaa tietysti ihan ensimmäisenä kotisivujen hinta. Sivuston voi itse kasata tosi edullisesti erilaisilla nettisivustojen rakennusalustoilla, joita…
Kategoriassa:
Markkinointi /

WordPress 101 – WordPressin käyttöönotto
Nettisivuja luodaan ja hallitaan sisällönhallintaohjelmistoilla (CMS). Suosituin CMS on WordPress eli WP, jolla on luotu lähes kolmannes kaikista internetsivustoista ja…
Kategoriassa:
Markkinointi /
WordPress /

Ketterä somevideo ja sananen videoiden kestosta
Sosiaalisessa mediassa videoiden suosio markkinointikeinona kasvaa edelleen. Videon tullessa entistä suositummaksi näkyvyysratkaisuksi, on tärkeää, että myös pienemmät yritykset voivat panostaa…

Messenger-mainonnan pikaopas
Facebook lanseerasi jokin aika sitten Messenger-mainokset, joten ajattelimme kirjoittaa pikaneuvot Messenger-mainoksen tekoon. Messenger-mainonta voi toimia erityisen hyvin kuluttajille suunnatussa kampanjamainonnassa,…
Kategoriassa:
Markkinointi /
Sosiaalinen media /

Tehokkuutta tiimityöskentelyyn
Brainstormaus on varmasti tuttu termi kaikille ja monet ovat sitä jossain vaiheessa elämäänsä toteuttaneetkin koulussa tai työelämässä. Brainstormauksen tarkoitus on…
Kategoriassa:
Oppaat /

Yrityksen perustaminen ja nimen valinta
Yrittäjiksi aikovat käyvät läpi samankaltaisia ajatusprosesseja ennen yrityksen perustamista. Aluksi yrittäjyys on vain pieni kipinä mielen syövereissä. Hauras ajatus vailla…
Kategoriassa:
Brändi /
Yrittäjyys /

Nettisivuista kaikki hyöty irti
Yritykselläsi on nettisivut, mutta oletko koskaan pohtinut niiden perimmäistä käyttötarkoitusta? Sivustoa tehdessä ei ole välttämättä mietitty, mitä käyttötarkoitusta ne palvelevat.

Pullantuoksuinen Kahvila Tuokio – Yritysilme logosta kahvipassiin
Kahvin tuoksu leijailee toimistollamme toteuttaessamme marraskuussa 2017 nettisivut sekä graafisen ilmeen juuri ovensa Oulun keskustaan avanneelle Kahvila Tuokiolle. Kokonaisuudessaan projektiin…
Kategoriassa:
Markkinointi /

Videotuotannon vaiheet: ”Lännen nopein rengasliike”
Kerron lyhyesti videotuotannon vaiheista käyttäen esimerkkinä asiakkaallemme tehtyä mainostuotantoa. Videotuotanto voidaan jakaa karkeasti 3 vaiheeseen. -Esituotanto -Tuotanto -Jälkituotanto Lähtökohtana oli…
Kategoriassa:
Markkinointi /
Videokuvaus /