Blogi

Mistä on hyvä arvolupaus tehty?

Mikä on arvolupaus? Arvolupaus kiteyttää selkeästi, helposti ymmärrettävästi ja ytimekkäästi, mikä tekee yrityksen tuotteesta tai palvelusta erilaisen kilpailijoihin nähden ja…
Kategoriassa: Brändi / Yrittäjyys /

Mistä kotisivujen hinta muodostuu?

Uusien nettisivujen hankkimista suunnittelevaa askarruttaa tietysti ihan ensimmäisenä kotisivujen hinta. Sivuston voi itse kasata tosi edullisesti erilaisilla nettisivustojen rakennusalustoilla, joita…
Kategoriassa: Markkinointi /

WordPress 101 – WordPressin käyttöönotto

Nettisivuja luodaan ja hallitaan sisällönhallintaohjelmistoilla (CMS). Suosituin CMS on WordPress eli WP, jolla on luotu lähes kolmannes kaikista internetsivustoista ja…
Kategoriassa: Markkinointi / WordPress /

Ketterä somevideo ja sananen videoiden kestosta

Sosiaalisessa mediassa videoiden suosio markkinointikeinona kasvaa edelleen. Videon tullessa entistä suositummaksi näkyvyysratkaisuksi, on tärkeää, että myös pienemmät yritykset voivat panostaa…

Messenger-mainonnan pikaopas

Facebook lanseerasi jokin aika sitten Messenger-mainokset, joten ajattelimme kirjoittaa pikaneuvot Messenger-mainoksen tekoon. Messenger-mainonta voi toimia erityisen hyvin kuluttajille suunnatussa kampanjamainonnassa,…
Kategoriassa: Markkinointi / Sosiaalinen media /

Tehokkuutta tiimityöskentelyyn

Brainstormaus on varmasti tuttu termi kaikille ja monet ovat sitä jossain vaiheessa elämäänsä toteuttaneetkin koulussa tai työelämässä. Brainstormauksen tarkoitus on…
Kategoriassa: Oppaat /

Yrityksen perustaminen ja nimen valinta

Yrittäjiksi aikovat käyvät läpi samankaltaisia ajatusprosesseja ennen yrityksen perustamista. Aluksi yrittäjyys on vain pieni kipinä mielen syövereissä. Hauras ajatus vailla…
Kategoriassa: Brändi / Yrittäjyys /

Nettisivuista kaikki hyöty irti

Yritykselläsi on nettisivut, mutta oletko koskaan pohtinut niiden perimmäistä käyttötarkoitusta? Sivustoa tehdessä ei ole välttämättä mietitty, mitä käyttötarkoitusta ne palvelevat.
Kategoriassa: Oppaat / WordPress /

Pullantuoksuinen Kahvila Tuokio – Yritysilme logosta kahvipassiin

Kahvin tuoksu leijailee toimistollamme toteuttaessamme marraskuussa 2017 nettisivut sekä graafisen ilmeen juuri ovensa Oulun keskustaan avanneelle Kahvila Tuokiolle. Kokonaisuudessaan projektiin…
Kategoriassa: Markkinointi /

Videotuotannon vaiheet: ”Lännen nopein rengasliike”

Kerron lyhyesti videotuotannon vaiheista käyttäen esimerkkinä asiakkaallemme tehtyä mainostuotantoa. Videotuotanto voidaan jakaa karkeasti 3 vaiheeseen. -Esituotanto -Tuotanto -Jälkituotanto Lähtökohtana oli…
Kategoriassa: Markkinointi / Videokuvaus /