Blogi
Kaikki /
Animaatiotuotanto /
Brändi /
Google /
Google Ads /
Google Analytics /
Hakukoneoptimointi /
Harjoittelu /
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /
Oppaat /
Printtituotteet /
Saavutettavuus /
Sisällöntuotanto /
Sosiaalinen media /
Striimaustuotannot /
Valokuvausta /
Verkkokauppa /
Videokuvaus /
Visuaalinen suunnittelu /
WordPress /
Yrittäjyys /
WordPress 101, osa 4 – Lisäosilla enemmän ominaisuuksia
WordPress-sivuston ominaisuuksia voi laajentaa lisäosien (plugins) avulla. Lisäosia on kehitetty laidasta laitaan, ja niiden käyttötarkoitus voi olla sivuston ylläpidon helpottamisesta…
Kategoriassa:
WordPress /
WordPress 101, osa 3 – Sisältösivut ja artikkelit
WordPress 101 -sarjan kolmannessa osassa tutustutaan sisältösivuihin ja artikkeleihin sekä niiden eroihin. Sisältösivun luominen Kaikki sisältösivut näkyvät WordPressin hallintapaneelin Sivut-välilehdellä.
Kategoriassa:
WordPress /
Nettisivujen sisällöt, lyhyt oppimäärä
Oletko koskaan tarkemmin ajatellut nettisivuilla käydessäsi sivujen sisältöä tai niiden rakennetta ja kielioppia? Monille saattaa tulla yllätyksenä, että sisältöjen tuotantoon…
Kategoriassa:
Sisällöntuotanto /
WordPress 101, osa 2 – Teemoilla sivusto persoonalliseksi
WordPress 101 -blogisarjan ensimmäisessä osassa käsiteltiin WordPressin (WP) asentamista webhotelliin ja WP:n yleisimpiä asetuksia. Blogisarjan toisessa kirjoituksessa tutustutaan…
Kategoriassa:
WordPress /
Mistä on hyvä arvolupaus tehty?
Mikä on arvolupaus? Arvolupaus kiteyttää selkeästi, helposti ymmärrettävästi ja ytimekkäästi, mikä tekee yrityksen tuotteesta tai palvelusta erilaisen kilpailijoihin nähden ja…
Kategoriassa:
Brändi /
Yrittäjyys /
Mistä kotisivujen hinta muodostuu?
Uusien nettisivujen hankkimista suunnittelevaa askarruttaa tietysti ihan ensimmäisenä kotisivujen hinta. Sivuston voi itse kasata tosi edullisesti erilaisilla nettisivustojen rakennusalustoilla, joita…
Kategoriassa:
Markkinointi /
WordPress 101 – WordPressin käyttöönotto
Nettisivuja luodaan ja hallitaan sisällönhallintaohjelmistoilla (CMS). Suosituin CMS on WordPress eli WP, jolla on luotu lähes kolmannes kaikista internetsivustoista ja…
Kategoriassa:
Markkinointi /
WordPress /
Ketterä somevideo ja sananen videoiden kestosta
Sosiaalisessa mediassa videoiden suosio markkinointikeinona kasvaa edelleen. Videon tullessa entistä suositummaksi näkyvyysratkaisuksi, on tärkeää, että myös pienemmät yritykset voivat panostaa…
Messenger-mainonnan pikaopas
Facebook lanseerasi jokin aika sitten Messenger-mainokset, joten ajattelimme kirjoittaa pikaneuvot Messenger-mainoksen tekoon. Messenger-mainonta voi toimia erityisen hyvin kuluttajille suunnatussa kampanjamainonnassa,…
Kategoriassa:
Markkinointi /
Sosiaalinen media /
Tehokkuutta tiimityöskentelyyn
Brainstormaus on varmasti tuttu termi kaikille ja monet ovat sitä jossain vaiheessa elämäänsä toteuttaneetkin koulussa tai työelämässä. Brainstormauksen tarkoitus on…
Kategoriassa:
Oppaat /