
Sosiaalisen median sisältöstrategia
Sosiaalinen media on ollut jo pitkään merkittävä osa yritysten viestintää ja sen rooli kasvaa entisestään. Satunnaisen postaamisen sijaan yritys tarvitsee...
Sosiaalinen media on ollut jo pitkään merkittävä osa yritysten viestintää ja sen rooli kasvaa entisestään. Satunnaisen postaamisen sijaan yritys tarvitsee...
Myyntiä tuottava verkkokauppa vaatii kaksi asiaa: toimivan käyttöliittymän sekä relevantin käyttäjäliikenteen. Näistä kumpikaan ei luo menestystä yksin, vaan ne tarvitsevat...
WCAG-ohjeistus asettaa lainmukaiset vaatimukset verkkosisällön saavutettavuudelle. Erityisesti sisällönsuunnittelijoiden on tärkeä tietää, minkälaisista asioista saavutettavuus koostuu, jotta voidaan edistää vastuullisempaa verkkosisällön suunnittelua.
Vuonna 2025 sosiaalinen media on tärkeä työkalu PK-yrityksille, jotka haluavat kasvattaa liiketoimintaansa ja brändinsä näkyvyyttä. Sosiaalisessa mediassa yritykset tavoittavat asiakkaita...
Tekoälypohjainen liidigenerointi sähköpostikontaktoinnilla on nopeasti noussut kustannustehokkaaksi tavaksi kasvattaa liidimäärää ja jopa korvaamaan perinteistä puhelinbuukkausta B2B-kentässä. Käsipelillä sähköpostikontaktointia ei ole...
Consent Mode on Googlen luoma työkalu, jolla hallitaan verkkosivuston käyttäjien suostumusta datan keräämiseen ja käyttöön esimerkiksi mainonnan ja analytiikan yhteydessä.
Tekoälyä hyödyntäviä lisäosia on WordPressissä tarjolla runsaasti. AI, eli tekoäly toimii WordPress-alustalla apuna muun muassa sisällöntuotannossa, sivuston rakentamisen tukena, hakukoneoptimoinnissa ja...
Sanoman Ad Manager -palvelu tuo Sanoman suosittujen sivustojen display-mainonnan jokaisen yrityksen saataville. Mainostoimistosi voi rakentaa kampanjan suoraan Ad Managerin kautta, jolloin sitä ei tarvitse erikseen tilata Sanomalta. Minimibudjetti Ad Manager -kampanjoissa on 400 € per kampanja.
Tähän blogiin on koottu sellaista yleistä nettisivusanastoa, jota voi tulla eteen nettisivuja suunnitellessa.