Blogi
Kaikki /
Animaatiotuotanto /
Brändi /
Google /
Google Ads /
Google Analytics /
Hakukoneoptimointi /
Harjoittelu /
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /
Oppaat /
Printtituotteet /
Saavutettavuus /
Sisällöntuotanto /
Sosiaalinen media /
Striimaustuotannot /
Valokuvausta /
Verkkokauppa /
Videokuvaus /
Visuaalinen suunnittelu /
WordPress /
Yrittäjyys /
WordPress-verkkosivuston ulkoasun facelift
Aina ei tarvita isoa ja kallista verkkosivuston kokonaisvaltaista uudistamisprojektia.
Mikäli sivuston tekniikka on päivitettävissä uusimpiin versioihin WordPress-coren, teeman ja lisäosien osalta, voidaan sivustolle toteuttaa kevyt ulkoasun ja sisältöjen päivitys, jolla saadaan sivustolle lisää käyttövuosia.
Lue blogistamme millainen ja minkä laajuinen facelift-projekti on!
Kategoriassa:
Visuaalinen suunnittelu /
WordPress /
Hyviä kuvia puhelimen kameralla
Ammattilaiskuvaajien touhuja katsoessa saattaa amatöörille tulla vaikutelma mahdottomasta välineurheilusta. On totta, että esimerkiksi urheilu- tai lintukuvaus vaativat tietyn tason kaluston,…
Kategoriassa:
Valokuvausta /
Mainostoimisto Luman sopimusmallit
Markkinointiviestintäalalla on paljon erilaisia sopimusmalleja ja niihin liittyviä toimitusehtoja. Sopimukset voivat sisältää asiakkaalle epäsuotuisia ehtoja, kuten pitkiä sopimus- ja irtisanomisaikoja, piilokuluja tai epäselvyyksiä hinnoitteluperusteista sekä työn laajuudesta.
Haluamme olla läpinäkyviä toiminnassamme, jonka vuoksi kerromme nyt blogissamme, että millaisia sopimusmalleja me Mainostoimisto Lumalla käytämme.
Kategoriassa:
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /
Ilmakuvauksella uutta kulmaa kohteisiin
Ilmasta kuvaamisen mahdollisuuksia ei voi vähätellä. Monet maan pinnalta tylsän näköiset kohteet muuttuvat taivaalta jännittäviksi. Myös rakennukset ja rakennelmat saavat uuden ulottuvuuden ilmasta käsin.
Kategoriassa:
Valokuvausta /
Videokuvaus /
Painoaineiston luominen suunnittelutiedostosta
Painotöiden suunnittelu kannattaa tilata graafisen alan ammattilaiselta. Jos sinulla on tarve painotuotteiden suunnittelulle, niin jätä meille viesti.
Myynnin terminologia ja laadukas myyntiprosessi
Tässä blogissa käsitellään myynnin perusterminologiaa, jonka tunteminen auttaa arjen myyntitilanteissa ja myynnin työvälineiden käytössä.
Kategoriassa:
Läpinäkyvyys /
Oppaat /
WordPress-teemat – valmisteema vs. kustomoitu teema
WordPress-verkkosivustoa kehittäessä tulee teeman valinta tehdä perustellusti. Sivuston tekijällä on kolme vaihtoehtoa: käyttää ilmaista valmisteemaa, maksullista valmisteemaa tai kehittää omaa sivustoa varten kustomoitu teema. Lue blogistamme miten teemat eroavat toisistaan ja mihin käyttöön ne sopivat.
Markkinointiyhteistyön aloittaminen
Miten markkinointiyhteistyön käynnistäminen Mainostoimisto Luman kanssa toimii? Tutustu toimintamalliimme blogissamme!
Kategoriassa:
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /
Videopalvelut vertailussa: YouTube vai Vimeo?
YouTube ja Vimeo ovat olleet jo pitkään kaksi suurinta videoiden julkaisualustaa internetissä. Toki nykyään listaan voitaisiin lisätä esim. Instagram…
Yleistä markkinointialan sanastoa
Haluamme murtaa muureja asiantuntijoiden ja asiakkaan välillä siten, että monimutkaiset asiat saadaan ymmärrettävään muotoon. Tämän vuoksi kirjoitimme blogin markkinointisanastosta, joka on kuitenkin vain pintaraapaisu termeistä, joita käytämme päivittäin työssämme.
Kategoriassa:
Markkinointi /
Oppaat /