Blogi
Kaikki /
Animaatiotuotanto /
Brändi /
Google /
Google Ads /
Google Analytics /
Hakukoneoptimointi /
Harjoittelu /
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /
Oppaat /
Printtituotteet /
Saavutettavuus /
Sisällöntuotanto /
Sosiaalinen media /
Striimaustuotannot /
Valokuvausta /
Verkkokauppa /
Videokuvaus /
Visuaalinen suunnittelu /
WordPress /
Yrittäjyys /

Myynnin terminologia ja laadukas myyntiprosessi
Tässä blogissa käsitellään myynnin perusterminologiaa, jonka tunteminen auttaa arjen myyntitilanteissa ja myynnin työvälineiden käytössä.
Kategoriassa:
Läpinäkyvyys /
Oppaat /

WordPress-teemat – valmisteema vs. kustomoitu teema
WordPress-verkkosivustoa kehittäessä tulee teeman valinta tehdä perustellusti. Sivuston tekijällä on kolme vaihtoehtoa: käyttää ilmaista valmisteemaa, maksullista valmisteemaa tai kehittää omaa sivustoa varten kustomoitu teema. Lue blogistamme miten teemat eroavat toisistaan ja mihin käyttöön ne sopivat.

Markkinointiyhteistyön aloittaminen
Miten markkinointiyhteistyön käynnistäminen Mainostoimisto Luman kanssa toimii? Tutustu toimintamalliimme blogissamme!
Kategoriassa:
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /

Somekuvien koot 2023 – näppärä muistilista
Moni sosiaaliseen mediaan kuvia ladannut on huomannut laadun heikkenevän tai kuvan rajautuvan väärin. Nämä ongelmat vältämme lataamalla kuvat palveluun valmiiksi oikeassa kuvasuhteessa ja sopivan kokoisena.

Videopalvelut vertailussa: YouTube vai Vimeo?
YouTube ja Vimeo ovat olleet jo pitkään kaksi suurinta videoiden julkaisualustaa internetissä. Toki nykyään listaan voitaisiin lisätä esim. Instagram…

Yleistä markkinointialan sanastoa
Haluamme murtaa muureja asiantuntijoiden ja asiakkaan välillä siten, että monimutkaiset asiat saadaan ymmärrettävään muotoon. Tämän vuoksi kirjoitimme blogin markkinointisanastosta, joka on kuitenkin vain pintaraapaisu termeistä, joita käytämme päivittäin työssämme.
Kategoriassa:
Markkinointi /
Oppaat /

Saavutettavuus videoissa – tekstitys haltuun
Videoiden osalta saavutettavuuden vaatimukset koskevat ennen kaikkea tekstittämistä. Tekstittämisestä on hyötyä kuitenkin kaikille, ja siitä on tullutkin nykyisin enemmän sääntö kuin poikkeus, koskipa laki videota tai ei.
Kategoriassa:
Saavutettavuus /
Videokuvaus /

Videotuotannoilla eloa hankemateriaaleihin
Kaikenlaisissa hankkeissa tavoitteiden kertominen ja tulosten raportoiminen on tärkeää. Tärkeää olisi myös, että saavutetut tiedot tai hyöty esitetään informatiivisesti, helppotajuisesti…
Kategoriassa:
Videokuvaus /

Pk-yrityksen markkinointikanavat osa 4: Ulkomainonta
Hyvässä ulkomainoksessa on tietynlaisia lainalaisuuksia. Yksi tärkeä elementti on ytimekkyys. On tärkeää löytää mainokselle ydinviesti, jonka ympärillä muu mainos on.
Kategoriassa:
Markkinointi /
Visuaalinen suunnittelu /

Pk-yrityksen markkinointityökalut: vuosikello ja markkinointikalenteri
Pk-yritysten markkinoinnin suurimpia haasteita on usein aika, tai pikemminkin sen riittämättömyys. Jos somea ja markkinointia tehdään yrityksessä sisäisesti…