Blogi

Työkalut avainsanatutkimukseen

Millainen on hyvä avainsana hakukoneoptimointiin? Hyvät avainsanat vastaavat yrityksesi (myynti)tavoitteisiin relevantteja hakutermejä. Ne ovat sanoja, joita asiakkaasi käyttävät etsiessään tuotettasi…
Kategoriassa: Hakukoneoptimointi / Markkinointi /

Valo haltuun – aloittelijan ohjeet kuvien valaisuun

Saamme kiittää valoa siitä, että ylipäätään näemme mitään. Ilman valoa ei olisi myöskään valo- tai videokuvausta. Siksipä oikeanlaisen valaisun ymmärtäminen…
Kategoriassa: Valokuvausta / Videokuvaus /

Facebook-kohderyhmän määrittäminen pikselin avulla

Edellisessä blogissamme kerroimme, kuinka Facebook-pikselin voi asentaa oman yrityksen nettisivuille. Tässä blogissa opastamme siihen, kuinka voit määrittää…
Kategoriassa: Markkinointi / Oppaat / Sosiaalinen media /

Facebook-pikselin asentaminen WordPress-sivustolle

Facebook-pikseli on nettisivustolle lisättävä koodi, joka seuraa sivustolla vierailevan käyttäjän toimintaa. Pikselin keräämää dataa voidaan hyödyntää tehokkaasti Facebook-markkinoinnissa, kun yritys…
Kategoriassa: Sosiaalinen media / WordPress /

Avainsanatutkimus – näin löydät parhaat hakusanat yrityksellesi

Onko sinulla olemassa olevat nettisivut, joiden sijaintia hakukoneissa haluaisit parantaa? Oletko aloittamassa esimerkiksi Google Ads -mainontaa? Sekä…
Kategoriassa: Google Ads / Hakukoneoptimointi / Oppaat /

Mistä videotuotannon hinta muodostuu?

Maailmassa, jossa lähes jokaisella kulkee teräväpiirtovideota tallentava älylaite takataskussa, voi ammattilaisten toteuttaman videotuotannon hinta nostattaa kulmakarvoja. Kyllä, nykyisin voi jokainen…
Kategoriassa: Videokuvaus /

Retargeting-mainoksilla tavoitat potentiaalisimmat asiakkaat

Facebookin mainostustyökalu tarjoaa jo lähtökohtaisesti laajat ja monipuoliset vaihtoehdot mainosten kohdentamiseen. Kohderyhmiä on mahdollista luoda esimerkiksi asuinpaikan, iän, työnkuvan ja…
Kategoriassa: Markkinointi / Sosiaalinen media /

Henkilöstökuvia persoonallisesti

Nettisivut ovat nykymaailmassa yritykselle epäilemättä tärkein markkinoinnin kanava. Sivujen kaiken sisällön täytyy olla ajan tasalla ja riittävän tyylitajuista, jotta vierailijalle…
Kategoriassa: Valokuvausta /

Yrittäjän työkalupakki: Digimarkkinoinnilla lisää näkyvyyttä

Kuvittele tilanne, jossa puhelimesi vahingossa rikkoutuu ja tarvitset nopeasti uuden. Tai olet muuttamassa ja tarvitset muuttofirmaa tai siivouspalvelua. Kuinka todennäköisesti…

Yrittäjän työkalupakki: Tehokkaampaa markkinointia printtituotteilla

Vaikka elämme digitaalista aikakautta, ei printtimarkkinointi ole kadonnut minnekään! Painotuotteet ovat edelleen suuressa suosiossa, sillä onnistunut printtimedia tehostaa kokonaismarkkinoinnin tuloksia.
Kategoriassa: Markkinointi / Printtituotteet /