Blogi

Brändäys osa 1: Yrityksen nimeäminen

Suurin osa suomalaisista yrityksistä on mikro- tai pienyrityksiä. Tämän vuoksi niitä perustetaan myös eniten. Intoa puhkuva tuore yrittäjä ei aina välttämättä osaa suunnitella yrityksen perustamisen vaiheita kättä pidemmälle. Yrityksen nimeä ei pidä valita hätiköiden. Nimi-ideoihin on hyvä kysyä mielipidettä lähipiiriltä, tutuilta ja kollegoilta. Luoville ratkaisuille kannattaa antaa aikaa mehustua. Mistä sitten yrityksen nimeä voisi lähteä ammentamaan?
Kategoriassa: Brändi / Yrittäjyys /

Laadukkaat striimaustuotannot tuovat tapahtumat kotiin ja toimistoon

Striimaustuotannot ovat nostaneet merkitystään viimeisen parin vuoden aikana, kun työnteko on kokenut suuren murroksen ja työt hoidetaan yhä enenevissä määrin…
Kategoriassa: Striimaustuotannot /

Google Ads -huipputarjous uusille asiakkaille

Google Partner -toimistona voimme tarjota uusille Google Ads -asiakkaillemme merkittävän edun, joka on yhteisarvoltaan 600,00 euroa. Etu koostuu 400,00 euron mainosbudjetista sekä 200,00 € arvoisesta aloituspaketista. Google Ads -hakusanamainonta on todella tehokas tapa saada verkkosivuille laadukkaita kävijöitä, sillä mainoksia voidaan näyttää juuri silloin kun käyttäjät etsivät kyseistä tietoa Googlesta. Tarjouskampanja on voimassa maaliskuun 2022 loppuun saakka.
Kategoriassa: Google Ads /

Kuinka valmistautua asuntokuvaukseen?

Hyvät asuntokuvat ovat olennainen osa asunnon myyntiä. Onnistunut asuntokuva on informatiivinen ja tuo esiin kohteen parhaat puolet realistisesti, mutta totta…
Kategoriassa: Valokuvausta /

Käyttäjäkeskeinen suunnittelu nettisivukehityksessä – Miten se tehdään?

Käyttäjäkeskeinen suunnittelu eli tuttavallisemmin UCD (engl. user-centered design) on iteratiivinen suunnitteluprosessi, jossa suunnittelun pääpainona ovat käyttäjät ja käyttäjien tarpeet. Käyttäjäkeskeinen…
Kategoriassa: WordPress /

Työharjoittelussa Mainostoimisto Lumalla

Aloitin Lumalla video- ja valokuvauksen harjoittelijana kesäkuussa 2021. Harjoittelun aikana olen kuvaamisen lisäksi päässyt kehittämään taitojani graafisen suunnittelun ja editoinnin…
Kategoriassa: Harjoittelu /

Verkkosivuston evästeet – pyydä lupa

Meistä jokainen on varmasti törmännyt internetissä silmiemme eteen ponnahtavaan kysymykseen: ”Hyväksytäänkö evästeet?”. Mitä ovat evästeet ja miksi niiden käyttöön täytyy…
Kategoriassa: WordPress /

Käyttäjäkeskeinen suunnittelu nettisivukehityksessä – mitä se on?

Kun lähdetään suunnittelemaan nettisivuja, on tärkeää ymmärtää kuka nettisivuja käyttää ja miten niitä käytetään. Huonosti toimivat nettisivut tai -sivustot, joita…
Kategoriassa: WordPress /

Valoa digitaaliseen maailmaan – esittelyssä uudistunut Luma

Vuosi 2021 on ollut Lumalla kehityksen aikaa. Edellisen vuoden pandemiatilanne pakotti meidät uudistumaan liiketoiminnan useilla osa-alueilla, ja kehityspyörät lähtivät pyörimään suunniteltua laajemmin.
Kategoriassa: Brändi / Yrittäjyys /

Somekuvien koot 2021 – Näppärä muistilista

Moni sosiaaliseen mediaan kuvia ladannut on huomannut laadun heikkenevän tai kuvan rajautuvan ihan väärin. Nämä ongelmat vältämme lataamalla kuvat palveluun…
Kategoriassa: Markkinointi / Sosiaalinen media /