
Hyviä kuvia puhelimen kameralla
Ammattilaiskuvaajien touhuja katsoessa saattaa amatöörille tulla vaikutelma mahdottomasta välineurheilusta. On totta, että esimerkiksi urheilu- tai lintukuvaus vaativat tietyn tason kaluston,...
Ammattilaiskuvaajien touhuja katsoessa saattaa amatöörille tulla vaikutelma mahdottomasta välineurheilusta. On totta, että esimerkiksi urheilu- tai lintukuvaus vaativat tietyn tason kaluston,...
Markkinointiviestintäalalla on paljon erilaisia sopimusmalleja ja niihin liittyviä toimitusehtoja. Sopimukset voivat sisältää asiakkaalle epäsuotuisia ehtoja, kuten pitkiä sopimus- ja irtisanomisaikoja, piilokuluja tai epäselvyyksiä hinnoitteluperusteista sekä työn laajuudesta. Haluamme olla läpinäkyviä toiminnassamme, jonka vuoksi kerromme nyt blogissamme, että millaisia sopimusmalleja me Mainostoimisto Lumalla käytämme.
Ilmasta kuvaamisen mahdollisuuksia ei voi vähätellä. Monet maan pinnalta tylsän näköiset kohteet muuttuvat taivaalta jännittäviksi. Myös rakennukset ja rakennelmat saavat uuden ulottuvuuden ilmasta käsin.
Painotöiden suunnittelu kannattaa tilata graafisen alan ammattilaiselta. Jos sinulla on tarve painotuotteiden suunnittelulle, niin jätä meille viesti.
Tässä blogissa käsitellään myynnin perusterminologiaa, jonka tunteminen auttaa arjen myyntitilanteissa ja myynnin työvälineiden käytössä.
WordPress-verkkosivustoa kehittäessä tulee teeman valinta tehdä perustellusti. Sivuston tekijällä on kolme vaihtoehtoa: käyttää ilmaista valmisteemaa, maksullista valmisteemaa tai kehittää omaa sivustoa varten kustomoitu teema. Lue blogistamme miten teemat eroavat toisistaan ja mihin käyttöön ne sopivat.
Miten markkinointiyhteistyön käynnistäminen Mainostoimisto Luman kanssa toimii? Tutustu toimintamalliimme blogissamme!
YouTube ja Vimeo ovat olleet jo pitkään kaksi suurinta videoiden julkaisualustaa internetissä. Toki nykyään listaan voitaisiin lisätä esim. Instagram ja...
Haluamme murtaa muureja asiantuntijoiden ja asiakkaan välillä siten, että monimutkaiset asiat saadaan ymmärrettävään muotoon. Tämän vuoksi kirjoitimme blogin markkinointisanastosta, joka on kuitenkin vain pintaraapaisu termeistä, joita käytämme päivittäin työssämme.
Videoiden osalta saavutettavuuden vaatimukset koskevat ennen kaikkea tekstittämistä. Tekstittämisestä on hyötyä kuitenkin kaikille, ja siitä on tullutkin nykyisin enemmän sääntö kuin poikkeus, koskipa laki videota tai ei.