Blogi
Kaikki /
Animaatiotuotanto /
Brändi /
Google /
Google Ads /
Google Analytics /
Hakukoneoptimointi /
Harjoittelu /
Läpinäkyvyys /
Markkinointi /
Oppaat /
Printtituotteet /
Saavutettavuus /
Sisällöntuotanto /
Sosiaalinen media /
Striimaustuotannot /
Valokuvausta /
Verkkokauppa /
Videokuvaus /
Visuaalinen suunnittelu /
WordPress /
Yrittäjyys /
Saavutettavuus nettisivusisällöissä – mitä tarkoittaa saavutettava sisältö?
Uusien määräysten ja direktiivien myötä yhä useampien nettisivujen tulee olla saavutettavia. Lue lisää saavutettavuus- ja esteettömyysdirektiiveistä aikaisemmasta blogistamme. Saavutettavuus…
Saavutettavuus digitaalisissa tuotteissa – Mitä visuaalisuudessa tulisi huomioida?
Saavutettavuus on yleistymässä kovaa vauhtia yhdeksi nettisivujen perusominaisuudeksi, kun uudet saavutettavuusmääräykset koskevat yhä useampaa nettisivua. Saavutettavuus- ja esteettömyysdirektiiveistä voit lukea…
Tippasevat räystäät ja uudet markkinoinnin kumppanuudet ovat selviä kevään merkkejä
Alkanut vuosi 2022 on tuonut Lumalle paljon uutta tohinaa, kun pelkästään helmikuussa aloitimme neljä uutta kuukausimarkkinoinnin kumppanuutta. Tässä lyhyt katsaus…
Saavutettavuus- ja esteettömyysdirektiivit – Mitä ne tarkoittavat?
Saavutettavuus luo yhdenvertaisuutta digitaalisissa kanavissa. Tällä hetkellä noin 30–40 %:lla Suomen väestöstä on jokin este nettisivujen sujuvaan käyttämiseen. Tämä kattaa…
Yhteistyöstä markkinoinnin kumppanuudeksi
Markkinointikumppanuus antaa sinulle aikaa. Sinun ei tarvitse käyttää enää markkinointiin yhtä paljoa resursseja kuin ennen, jolloin työpanoksesi jää käytettäväksi muihin toimiin. Kumppanisi tarjoaa lisää ammattikäsiä markkinointitoimiesi tekemiseen, jolloin osaaminen asiasi ympärillä kasvaa. Myös ideointiin käytettävä aika siirtyy kumppanisi harteille.
Brändäys osa 1: Yrityksen nimeäminen
Suurin osa suomalaisista yrityksistä on mikro- tai pienyrityksiä. Tämän vuoksi niitä perustetaan myös eniten. Intoa puhkuva tuore yrittäjä ei aina välttämättä osaa suunnitella yrityksen perustamisen vaiheita kättä pidemmälle.
Yrityksen nimeä ei pidä valita hätiköiden. Nimi-ideoihin on hyvä kysyä mielipidettä lähipiiriltä, tutuilta ja kollegoilta. Luoville ratkaisuille kannattaa antaa aikaa mehustua. Mistä sitten yrityksen nimeä voisi lähteä ammentamaan?
Kategoriassa:
Brändi /
Yrittäjyys /
Laadukkaat striimaustuotannot tuovat tapahtumat kotiin ja toimistoon
Striimaustuotannot ovat nostaneet merkitystään viimeisen parin vuoden aikana, kun työnteko on kokenut suuren murroksen ja työt hoidetaan yhä enenevissä määrin…
Kategoriassa:
Striimaustuotannot /
Google Ads -huipputarjous uusille asiakkaille
Google Partner -toimistona voimme tarjota uusille Google Ads -asiakkaillemme merkittävän edun, joka on yhteisarvoltaan 600,00 euroa. Etu koostuu 400,00 euron mainosbudjetista sekä 200,00 € arvoisesta aloituspaketista. Google Ads -hakusanamainonta on todella tehokas tapa saada verkkosivuille laadukkaita kävijöitä, sillä mainoksia voidaan näyttää juuri silloin kun käyttäjät etsivät kyseistä tietoa Googlesta. Tarjouskampanja on voimassa maaliskuun 2022 loppuun saakka.
Kategoriassa:
Google Ads /
Kuinka valmistautua asuntokuvaukseen?
Hyvät asuntokuvat ovat olennainen osa asunnon myyntiä. Onnistunut asuntokuva on informatiivinen ja tuo esiin kohteen parhaat puolet realistisesti, mutta totta…
Kategoriassa:
Valokuvausta /
Käyttäjäkeskeinen suunnittelu nettisivukehityksessä – Miten se tehdään?
Käyttäjäkeskeinen suunnittelu eli tuttavallisemmin UCD (engl. user-centered design) on iteratiivinen suunnitteluprosessi, jossa suunnittelun pääpainona ovat käyttäjät ja käyttäjien tarpeet. Käyttäjäkeskeinen…
Kategoriassa:
WordPress /