Design ja brändi
Hyvä brändi jää mieleen ja herättää tunteita
Yrityksen brändi syntyy jokaisessa kosketuspinnassa asiakkaiden kanssa. Brändi on sitä, mitä asiakkaat ensimmäiseksi ajattelevat kuullessaan yrityksen nimen tai nähdessään yrityksen tuotteen tai mainoksen. Hyvä brändi kohauttaa, herättää tunteita ja jättää muistijäljen.
Palvelut

Brändi-identiteetti
Suunnittelemme visuaalisesti näyttävän, yrityksen persoonaa ja vahvuuksia korostavan brändi-identiteetin.

Logon suunnittelu
Suunnittelemme aikaa kestävän, modernin ja raikkaan logon, joka istuu yrityksen brändiin.

Graafinen suunnittelu
Teemme graafista suunnittelua digi- ja printtimediaan yrityksille ja julkisille toimijoille.
Luman design
Meidän designiamme inspiroi skandinaavinen luonto, arkkitehtuuri, muotoilu ja minimalismi. Luman design on funktionaalista, eli suunnitelmallisesti toteutettua, selkeää ja kaunista.
Määritämme aluksi yhdessä asiakkaan kanssa tarkoin designin tavoitteet ja eri käyttötarkoitukset. Tavoitteena voi olla kohderyhmien tavoittaminen, viestin välittäminen, tunteen herättäminen asiakkaassa tai käyttökokemuksen parantaminen. Design rakennetaan tukemaan tavoitteiden saavuttamista ja kuhunkin käyttötarkoitukseensa sopivaksi.
Luovan suunnittelutyön prosessimme
Design ja brändi-identiteetin kehittäminen on luovaa työskentelyä, joka luonteeltaan on haastava kokonaisuus hallittavaksi. Olemme kehittäneet toimivan prosessin laadukkaan työskentelyn takaamiseksi. Pidämme asiakkaan tiiviisti mukana prosessin eri vaiheissa, jotta voimme vastata asiakkaan tarpeisiin parhaalla mahdollisella tavalla.
1. Datan kerääminen ja työpajat
Haluamme, että design ja brändi tukevat asiakkaan tavoitteiden saavuttamista, minkä vuoksi aloitamme yhteistyön asiakkaan kanssa tavoitekeskustelulla. Tavoitteiden asettamisen jälkeen määritämme yhdessä asiakkaan kanssa yrityksen arvolupauksen, kilpailuedun, sloganin, arvot, mission sekä toimintatavat. Pidämme projektin alussa asiakkaan kanssa mukavia työpajoja, joissa perehdytään näihin yrityksen pinnan alta löytyviin syvempiin aiheisiin. Työpajojen tarkoituksena on kirkastaa yrityksen viestiä ja toimia pohjana designin ja brändin suunnittelutyölle, jotta design ja brändi-identiteetti eivät ole vain päälle liimattuja asioita vaan pohjautuvat aidosti yrityksen toimintaan.
2. Suunnittelu
Työskentelyprosessimme on rakennettu tukemaan luovaa ja joustavaa tekemistä, jota toteutamme läpinäkyvästi asiakkaan suuntaan. Käytämme suunnittelutyössä apuna rautalankamalleja, moodboardeja, vedoksia ja layouteja. Suunnitteluvaihe on kokeilua, vuoropuhelua ja idean hiomista lopputuotetta kohti asiakkaan kanssa. Meille on tärkeää, että olemme asiakkaan kanssa samalla sivulla ja ymmärrämme toisiamme: tällöin myös lopputulos vastaa asiakkaan mielikuvaa.
Käytämme suunnittelutyön pohjana ihmislähtöistä ajattelua sekä olemassa olevia hyväksi havaittuja keinoja tehdä asioita. Intohimomme on tehdä monimutkaisesta yksinkertaista – karsimme turhan pois ja kirkastamme olennaiset asiat.
3. Toteuttaminen ja käyttöönotto
Design on yleensä yksi osa isompaa kokonaisuutta, oli kyseessä sitten verkkosivujen ulkoasun tai yritysilmeen suunnittelu. Monitaitoinen tiimimme pystyy toteuttamaan luovat suunnitelmat valmiiksi asti ja asiakkaan käyttöön.
Kun asiakas on hyväksynyt suunnitelmat, graafinen suunnittelija hioo designin kuntoon ja toteuttaa muut tarvittavat graafiset materiaalit. Projektista riippuen tässä vaiheessa mukaan tulevat myös web-kehittäjä, sisällöntuottaja, animaattori ja video-/valokuvaaja tuottamaan materiaalia lopputuotteeseen.

Pyydä tarjous
Onko brändi-identiteetin päivitys ajankohtainen?
Jätä tarjouspyyntö lomakkeen kautta. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä kolmen arkivuorokauden sisällä. Tarjousprosessi etenee yleensä niin, että aluksi järjestetään etätapaaminen tai puhelinkeskustelu, jossa selvitetään tarpeitasi hieman tarkemmin. Tämän selvityksen pohjalta me luomme ja lähetämme tarjouksemme, ja samalla sovitaan uusi tapaaminen, jossa tarjouksen sisältö käydään yhdessä läpi.