Google Ads

Google Ads – Etsivä löytää

Google Ads -mainonta tuo tuotteesi tai palvelusi niitä etsivien luo. Google-haku syntyy tarpeesta, mikä tekee siitä parhaan hetken mainostaa. Kyseessä on matalan kynnyksen markkinointialusta: alkuun pääsee jo pienemmälläkin budjetilla, mutta tuloksia saadaan saman tien.

Mainostoimisto-Luma-Google-Ads-kuvituskuva-luminen-metsämaisema

Kun me lähdemme luomaan Google Ads -markkinointia, tahdomme ensin kuulla asiakkaamme yrityksestä, tuotteista ja palveluista – tarinan mainostuksen taustalla. Tämä auttaa meitä ymmärtämään mitä mainostetaan, miksi mainostetaan ja kenelle mainostetaan. Kohderyhmän tunteminen on tärkeää, jotta tiedetään mitä he Googlesta hakevat. Google Ads -hakusana mainontaa tekee Google Ads -sertifioinnin suorittanut markkinointisuunnittelijamme, ja olemme myös Googlen kumppani.

Google Ads ei ole kertaluontoinen palvelu. Työ ei pääty siihen, että kampanjat on luotu ja mainokset pyörivät. Onnistunut ja laadukas Google Ads -markkinointi vaatii jatkuvaa optimointia, kehittämistä ja laadunvalvontaa. Näin mainonta voidaan pitää kustannustehokkaana ja mainosten sisältö relevanttina.

Miksi Google Ads -markkinointi kannattaa

Google Ads -markkinointi tuo sinulle laadukkaita nettisivukävijöitä. Alkuun päästään heti. Mainostusbudjettisi määrität tarpeidesi mukaan ja maksat vain tuloksista. Näitä tuloksia voidaan mitata monipuolisesti, näin tiedetään mikä toimii ja mikä ei. Tämä tieto auttaa meitä optimoimaan kampanjoita ja mainoksia. Mainostus on tehokasta.

Mikäli tahdot viedä tuotteesi ja palvelusi sinne, missä niitä etsitään, ota yhteyttä ja kysy lisää Google Ads -markkinointipalvelustamme. Liikkeelle voidaan lähteä joko tilin luomisesta, tai vaihtoehtoisesti voimme ottaa ohjat jo olemassa olevasta Google Ads -markkinoinnistasi.

Luma on Google Partner -toimisto

Pyydä tarjous

Onko Google Ads jo osa markkinointiasi?

Jätä tarjouspyyntö lomakkeen kautta. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä kolmen arkivuorokauden sisällä. Tarjousprosessi etenee yleensä niin, että aluksi järjestetään etätapaaminen tai puhelinkeskustelu, jossa selvitetään tarpeitasi hieman tarkemmin. Tämän selvityksen pohjalta me luomme ja lähetämme tarjouksemme, ja samalla sovitaan uusi tapaaminen, jossa tarjouksen sisältö käydään yhdessä läpi.