Case: Capcon
Capcon – nettisivut ja asiantuntijablogi yhdessä paketissa
Graafisuus oli yksi tärkeimmistä lähtökohdista turvapalveluita tarjoavan Capconin nettisivujen uudistuksessa. Nettisivu-uudistus toteutettiin alkukesän 2019 aikana ja siihen kuului nettisivujen visuaalisen ilmeen päivittäminen ja graafisen elementin suunnittelu. Projektin yhteydessä otimme myös brändikuvia nettisivuja elävöittämään sekä käytettäväksi yrityksen muussa markkinoinnissa.
1/3 Brändi
Suunnittelun lähtökohtana oli yrityksellä jo olemassa oleva logo ja värimaailma. Värimaailmaan kuuluivat kirkas oranssi ja tumma harmaa. Asiakkaan toiveena oli, että nettisivuista tehtäisiin visuaalisesti mielenkiintoiset graafisen elementin ja kuvien avulla. Suunnittelimmekin yksinkertaisen ja selkeän nettisivuilmeen, jossa korostuisi logossa olevan ikonin pyöreät muodot. Yritykselle suunnittelemamme graafinen elementti on puolestaan yhdistelmä pyöreitä muotoja sekä selkeyttä, mikä yhdistää logon ilmeen nettisivuihin.
2/3 Verkkosivu-uudistus
Sivuston haluttiin kertovan laajasti Capconin tarjoamista palveluista ja teknisistä ratkaisuista. Huoltopyyntölomake oli tärkeässä osassa nettisivu-uudistusta, sillä lomakkeen haluttiin palvelevan asiakaspalvelutapahtumaa mahdollisimman tehokkaasti. Lomakkeella asiakas voi jo huoltoa tilatessaan ilmoittaa, minkä käyttötarkoituksen, valmistajan ja sovellusversion laitteesta on kyse. Toinen tärkeä uudistus sivustolle oli blogialustan rakentaminen. Alustalla on tarkoitus julkaista uutisia ja ajankohtaisia aiheita yrityksen palveluihin liittyen.
3/3 Jatkuvan markkinoinnin palvelut
Nettisivuprojektin jälkeen yhteistyömme Capconin kanssa jatkuu kuukausimarkkinoinnin merkeissä. Tuotamme esimerkiksi asiantuntijasisältöä heidän blogiinsa yhdessä Capconin henkilöstön kanssa. Lisäksi vastaamme Capconin LinkedIn-sivun sisällöistä.