Case: Parturi-kampaamo Sirena

Pirteä Yritysilme ja WordPress-verkkosivut

Asiakas: St.Sirena Oy
Projekti: Yritysilmeen suunnittelu ja WordPress-verkkosivut
Vuosi: 2024

Sirena halusi liiketoimintaansa uutta, freesiä ja modernia ilmettä. Suunnittelimme uuden pirtsakan yritysilmeen sekä WordPress-verkkosivut mobiilikäyttäjät edellä.

Sirena – Oma lähiökampaamosi.

ASIAKASPALAUTE

“Yhteistyö Luman kanssa on ollut helppoa ja saumatonta. Mielestäni annoin hyvin ympäripyöreitä toiveita verkkosivujen ja yritysilmeen toteutuksesta, mutta olen ollut enemmän kuin tyytyväinen, Luman ammattilaiset ottivat hienosti kopin toiveistani eivätkä onneksi olleet joka asiassa samaa mieltä kanssani! Työn jälki on ollut toiveiden mukaista, verkkosivut ovat selkeät ja raikkaat.

Kiitän kaikkia Lumalaisia, jotka ovat osallistuneet Sirenan sivujen tekemiseen, kyllä kannattaa antaa ammattilaisen hoitaa oma osaamisalansa!”

– Sirpa Väkeväinen, Parturi-kampaamo Sirenan yrittäjä

Projektin sisältö

1/3 YRITYSILMEEN SUUNNITTELU

Sirena halusi liiketoimintaansa uutta, freesiä ja modernia ilmettä. Ilmeen suunnittelussa kaikki muu pistettiinkin uusiksi, mutta oranssi pääväri säilytettiin hieman raikkaammaksi ja pirteämmän saturoituneeksi muutettuna. Logon suunnittelussa sekä otsikoissa käytettiin persoonallista ja modernia kustomia antikvafonttia ja leipätekstin kirjaisimeksi valikoitui selkeä ja riisuttu groteski (sans-serif), jolloin fonttipari muodostaa ilmeikkään ja eloisan typografian.

Suunnittelimme Sirenalle myös parturisaksien muotoisen ikonin käytettäväksi faviconissa sekä somekuvakkeissa ja muissa yritysmateriaaleissa. Värimaailmaa laajensimme vaalealla keltaisella taustavärillä sekä murretulla vaalean sinisellä tehostevärillä. Hyödynsimme eri asetteluissa pyöreätä muotoa ja puolikaarta. Lopputuloksena syntyi kattava tiedostopaketti logon eri versioista sekä graafinen ohjeisto yritysilmeen käytöstä.

Mobiililaite käyttöliittymäsuunniteltu Mainostoimisto Luman  toteuttamana

2/3 WordPress-verkkosivut

Julkaisimme Sirenan uudet verkkosivut maaliskuussa 2024. Sivusto on rakennettu kustomoidulla ulkoasulla WordPress-sisällönhallintajärjestelmää hyödyntäen. Verkkosivuston suunnittelussa keskityttiin korostamaan keskeisiä käyttäjältä haluttuja toimintoja CTA-napein ja suunnittelu tehtiin huomioiden mobiilikäyttäjien suuri osuus. 

Sivusto on linkattu ajanvaraus sekä lahjakortin ostojärjestelmään, joten itse tekninen toteutus on mukavan kevyt. Sivustolle on upotettu Instagram-feedi, jotta kampaajat voivat lisätä kuvia tekemistään leikkauksista ja kampauksista sivustolle Instagramin kautta. Hinnasto-sivulle luotiin aukeavat drop down -sisältölaatikot, joihin avautuu leikkauksen tai palvelun lisätiedot.

3/3 GOOGLE-HAKUSANAMAINONTA

Sivuston julkaisun jälkeen olemme jatkaneet Sirenan kanssa yhteistyötä Google Ads -hakusanamainonnan merkeissä. Google-mainonnalla uudistetulle sivustolle hankitaan laadukkaita kävijöitä juuri halutusta ja tavoitellusta kohderyhmästä.

parturikampaamosirena.fi

Tutustutaan!

YRITYSILMEELLÄ JA VERKKOSIVUILLA PONTTA MYYNTIIN?

Jätä yhteydenottopyyntö tarjouspyyntölomakkeen kautta. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä kolmen vuorokauden sisällä.