3D-Visualisointi

Fotorealistinen 3D-mallinnus

Mallinnamme realistisesti ja näyttävästi asuntojen ennakkomarkkinointikuvat, tuotteet, pakkaukset, teollisuuden komponentit ja infografiikan.

Toteutamme 3D-visualisointikuvat asiakkaan toiveiden mukaan. Laadukkaat 3D-visualisointikuvat auttavat asiakasta saamaan tarkan mielikuvan tuotteesta, joka ei ole vielä nähnyt päivänvaloa.

3D-visualisoitu-kaunis-keittiö

3D-mallinnus sopii moneen käyttötarkoitukseen

3D-visualisoinnilla luomme 3D-malleista joko fotorealistisia havainnekuvia tai animaatioita. Ne toimivat tehokkaasti myynnin ja markkinoinnin tukena. 3D-visualisoidut näkymät antavat asiakkaille ja yhteistyökumppaneille mahdollisuuden kokea lopputulos jo projektin alkuvaiheessa, jolloin ostopäätöksen teko nopeutuu. Uudiskohteiden ja uusien tuotteiden ennakkomarkkinointi on joskus hyvin haastavaa, varsinkin jos tuote on vasta valmistus- tai suunnitteluvaiheessa. 3D-visualisoinnit antavat varaslähdön näiden tuotteiden markkinointiin.

  • Asuntojen ennakkomarkkinointikuvat
  • Rakennuksien ulko- ja sisäkuvat
  • Tuotekuvat
  • Tuotepakkauskuvat
  • Teollisuuden komponentit
  • Infografiikat

Pyydä tarjous

Onko aika ottaa 3D-visualisointikuvat osaksi markkinointia?

Jätä tarjouspyyntö lomakkeen kautta. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä kolmen arkivuorokauden sisällä. Tarjousprosessi etenee yleensä niin, että aluksi järjestetään etätapaaminen tai puhelinkeskustelu, jossa selvitetään tarpeitasi hieman tarkemmin. Tämän selvityksen pohjalta me luomme ja lähetämme tarjouksemme, ja samalla sovitaan uusi tapaaminen, jossa tarjouksen sisältö käydään yhdessä läpi.

3D-visualisoinnin eteneminen

Projektin alussa tutustumme yhdessä asiakkaan kanssa mallinnettavaan kohteeseen ja tavoitteisiin, joita kuvilla halutaan saavuttaa. Aloitamme työskentelyn perehtymällä aineistomateriaaliin, joka voi olla esimerkiksi arkkitehdiltä saatu cad-tiedosto tai suunnittelijan tekemä mittakuva.

Tuotekuviin ja abstrakteihin kuviin saamme inspiraatiota esimerkiksi elokuvataiteesta. Asuntokuvissa puolestaan seuraamme sisustusalan trendejä, jotta kuvat vetoavat kohderyhmään. Huomioimmekin mallinnuksessa sen, että jokainen kohde ja tuote on erilainen ja että ne tavoittelevat eri kohderyhmiä. Valaistuksella ja tekstuurivalinnoilla sekä kuvan sisällöllä on tässä suuri merkitys.

3D-kuvissa ja animaatioissa pyrimme siihen, että asiakas ei tunne katsovansa 3D-ympäristöä vaan tuotetta tai kohdetta, jota malli kuvaa. Realistisuutta kuviin tuo valokuvamainen kuvankäsittely, jonka teemme kuville aina ennen toimitusta.