Pk-yrityksen markkinointikanavat osa 3: Display-mainonta
Julkaistu
Mediatalojen display-verkostot
Suuret mediatalot kuten Sanoma, Otava ja Alma Media omaavat todella kattavat display-verkostot, jotka tavoittavat jopa yli 85 % suomalaisista joka päivä. Kohdennusmahdollisuudet ovat nykyään myös erittäin tarkat, joten saat kohderyhmäsi tehokkaasti kiinni. Mediatalojen verkostoissa klikit ohjautuvat klikkioptimoinnin tuloksena sinne, missä niistä ollaan kiinnostuneita.
Google display -verkosto
Google Display -verkoston avulla voit tuoda oman tuotteesi tai palvelusi esille siellä, missä potentiaaliset asiakkaasi viettävät aikaansa verkossa. Google Display -mainokset ovat nykyään myös responsiivisia, jolloin niitä voidaan kustomoida useammin tavoin (tekstiä, kuvia, videoita) kuin ennen ja Googlen algoritmi valitsee näistä vaihtoehdoista aina parhaat näytille.
Miksi valita display-mainonta
Jos liiketoimintasi tekee myyntiä verkon kautta, on display-mainonta tällöin todella hyvä valinta. Saat mainoksestasi suoran yhteyden verkkokauppaasi – ominaisuus, jota et voi TV:llä, radiolla tai ulkomainonnalla saavuttaa.
Display-mainonta on myös edullinen lisä silloin, kun halutaan tehdä monimediakampanja esimerkiksi TV-mainoksen tueksi.
Hintaesimerkki mediatalojen display-kampanjasta
- Hinta noin 3000 €
- Kampanja-aika 3 vk
- Alue Pohjois-Pohjanmaa
- Näyttöjä 3–6 miljoonaa
Display-mainonnan hyödyt tiivistettynä
- Suora linkki verkkosivullesi tai -kauppaasi
- Mediataloilla erittäin hyvät kohdennusmahdollisuudet
- Google Display -mainonnassa pääset alkuun pienelläkin budjetilla
- Erinomainen kanava verkkokaupan myynninlisäykseen
- Voidaan tehdä kustomoituja mainoksia verkkokauppasi vierailijoille Google Remarketing -kampanjalla
- Toimii hyvin lyhytaikaisissa teemakampanjoissa
Yhteydenotto
Muut blogimme pk-yrityksen markkinointikanavista:
Ota yhteyttä
Voimmeko olla avuksi?
Jätä tarjouspyyntö lomakkeen kautta. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä kolmen arkivuorokauden sisällä.