Myynti
Tarjouspyyntö
Sijainti
Kirjoittajan kuva Kirjoittanut: Matti Mörsäri
Kategoriassa Markkinointi /

Pk-yrityksen markkinointikanavat osa 3: Display-mainonta

Julkaistu:

Mediatalojen display-verkostot

Suuret mediatalot kuten Sanoma, Otava ja Alma Media omaavat todella kattavat display-verkostot, jotka tavoittavat jopa yli 85 % suomalaisista joka päivä. Kohdennusmahdollisuudet ovat nykyään myös erittäin tarkat, joten saat kohderyhmäsi tehokkaasti kiinni. Mediatalojen verkostoissa klikit ohjautuvat klikkioptimoinnin tuloksena sinne, missä niistä ollaan kiinnostuneita.

Google display -verkosto

Google Display -verkoston avulla voit tuoda oman tuotteesi tai palvelusi esille siellä, missä potentiaaliset asiakkaasi viettävät aikaansa verkossa. Google Display -mainokset ovat nykyään myös responsiivisia, jolloin niitä voidaan kustomoida useammin tavoin (tekstiä, kuvia, videoita) kuin ennen ja Googlen algoritmi valitsee näistä vaihtoehdoista aina parhaat näytille.

Miksi valita display-mainonta

Jos liiketoimintasi tekee myyntiä verkon kautta, on display-mainonta tällöin todella hyvä valinta. Saat mainoksestasi suoran yhteyden verkkokauppaasi – ominaisuus, jota et voi TV:llä, radiolla tai ulkomainonnalla saavuttaa.

Display-mainonta on myös edullinen lisä silloin, kun halutaan tehdä monimediakampanja esimerkiksi TV-mainoksen tueksi. 

Hintaesimerkki mediatalojen display-kampanjasta

  • Hinta noin 3000 €
  • Kampanja-aika 3 vk
  • Alue Pohjois-Pohjanmaa
  • Näyttöjä 3–6 miljoonaa

Display-mainonnan hyödyt tiivistettynä

  • Suora linkki verkkosivullesi tai -kauppaasi
  • Mediataloilla erittäin hyvät kohdennusmahdollisuudet
  • Google Display -mainonnassa pääset alkuun pienelläkin budjetilla
  • Erinomainen kanava verkkokaupan myynninlisäykseen
  • Voidaan tehdä kustomoituja mainoksia verkkokauppasi vierailijoille Google Remarketing -kampanjalla
  • Toimii hyvin lyhytaikaisissa teemakampanjoissa

Yhteydenotto

Nimi(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Muut blogimme pk-yrityksen markkinointikanavista:

Osa 1: TV-mainos
Osa 2: Radiomainos
Osa 4: Ulkomainonta

Uusimmat blogit