
Google Ads – Display-bannerimainos
Google Display -verkosto on suunniteltu auttamaan sinua löytämään oikeat yleisöt, oikeaan aikaan, oikeassa paikassa. Oletkin varmaan usein huomannut nettisivuja selatessasi...
Google Display -verkosto on suunniteltu auttamaan sinua löytämään oikeat yleisöt, oikeaan aikaan, oikeassa paikassa. Oletkin varmaan usein huomannut nettisivuja selatessasi...
Instagram on somekanava, johon voi jakaa kuvia sekä videoita joko omalle lähipiirille tai ihmisille ympäri maailmaa. Aktiivisia kuukausittaisia käyttäjiä Instagramissa...
Leikitään, että olet juuri ostanut ensimmäisen järjestelmäkamerasi objektiiveineen. Sillä ei ole väliä, minkä merkkiseen tai hintaiseen malliin olet päätynyt, mutta...
Tänä päivänä yrityksen on tärkeää olla esillä siellä, missä asiakkaat ovat näkemässä. Sosiaalinen media on isossa roolissa jokapäiväisessä elämässämme. Yrityksenkin...
Kiinnostaako tietää mitä verkkosivuillasi tapahtuu? Tiedätkö kuka verkkosivuillasi asioi – vai käykö siellä ylipäätään ketään? Mistä verkkosivujesi kävijät tulevat? Löytävätkö...
Kameroiden määrä maailmassa on digitekniikan myötä kasvanut räjähdysmäisesti. Yksi suuri syy tähän on, että kamera on nykyisin käytännössä jokaisen kännykän...
Viestintästrategia, markkinointistrategia, somestrategia… Lista on pitkä ja sen jokainen kohta yrityksen menestymisen kannalta oleellinen. Strategiasuma saattaa tuntua ylivoimaiselta, mutta kuten...
Kun WordPress-sivustosi alkaa olla julkaisua vaille valmis, kannattaa sivusto tarkistaa vielä kerran läpikotaisin kielikukkasten, optimoimattomien kuvien sekä muiden kauneusvirheiden varalta....
Hakukoneoptimoinnilla tarkoitetaan yleensä pienien muutosten tekemistä verkkosivustosi osioihin. Yksittäisinä nämä muutokset voivat vaikuttaa pieniltä, mutta kokonaisuutena eri optimoinnit voivat vaikuttaa...
Google Ads -perusteet-blogissa kävimme hakusanamainontaa ja Google Adsin käyttöä yleisellä tasolla: miten se toimii ja mitä työkalulla voi ylipäätään tehdä....