Luman blogi

Inbound-markkinointi -blogitekstin kuvituskuva

Mainostoimisto Luma

Proaktiivinen myynti ja inbound-markkinointi tukevat toisiaan

Proaktiivisen myynnin ja inbound-markkinoinnin yhdistämisellä saadaan myynnistä monipuolista, jolloin myynnin onnistuminen ei ole kiinni itsestä riippumattomista tekijöistä, kuten tarjouspyyntöjen määrästä. Proaktiivinen myynti voi moninkertaistaa tarjouksien määrää, sekä se kasvattaa yrityksen tunnettuutta ja voi sitä kautta nostaa inboundin määrää - win-win.

TV-mainos

Matti Mörsäri

Pk-yrityksen markkinointikanavat osa 1: TV-mainos

Pk-yritykselle kustannustehokkaita markkinointialustoja ovat erilaiset digimarkkinointikanavat, kuten Google Ads -hakusanamainonta sekä yrityksen omat somekanavat. Markkinointi näissä kanavissa onnistuu suhteellisen matalalla kynnyksellä ja budjettikin on helppo määrittää tarpeen ja resurssien mukaan. TV-mainos on kuitenkin myös edelleen relevantti vaihtoehto pk-yrityksille.

Myynti Tarjouspyyntö WhatsApp